Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Dilemma] Sony Ericsson w810i of Samsung D720

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, me huidige abbo is opgezegt en loopt nog tot Augustus.
Ik heb al wat rondgekeken maar juist door het rond kijken krijg ik steeds meer vragen over de telefoons.

Ik twijfel tussen de volgende 2 telefoons: Sony Ericcson w810i of de Samsung D720.

Waar moet een telefoon aan voldoen voor mij? FM Radio, MP3 Speler, Groot geheugen minimaal 256 MB, Navigatie software, camera

De w810i heeft FM Radio, MP3 Speler en je krijgt er een kaartje bij van 512 mb.
De D720 heeft geen FM Radio, wel MP3 speler en er is een mogelijkheid tot navigatie software.

Ik wil graag een telefoon waar ik tomtom5 of route66 of kan installeren, ik weet dat je dan een smartphone nodig hebt. Maar FM radio en MP3 speler, camera is ook van belang bij mij.

Ik begreep dat de D720 niet goed overweg kan met tomtom5? maar kan het wel goed overweg met route66? Ik ben van plan om die software te downloaden voor de telefoon en dan een aparte gps muis te kopen zodat het werkt.

Helaas heeft de w800i geen mogelijkheid tot navigatie software.

Ik twijfel dus hard tussen de toestellen, kan iemand me vertellen hoe dat werkt met gps? en welke telefoon gewoon weg het beste is om te nemen?

edit: of is de nokia n70 ook wat? die heeft namelijk alles aan boord wat ik wens

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 17:42 ]

Verwijderd

www.nav4all.com voor de w810, kost alleen wel gprs kosten per opgevraagde route

Verwijderd

PS: de D720 is een behoorlijk dik toestel

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 15:49
Je huidige abo loopt door tot augustus? Dan zou ik toch nog even wachten als ik jou was.

[ Voor 1% gewijzigd door HarmoniousVibe op 27-05-2006 13:08 . Reden: typo ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

idd kan je een k800 pakken, als je tenminste voor de sony zou gaan.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
Als je erg graag navigatie wilt draaien kan je het beste een smartphone nemen, de D720 of N70 dus. En als je nog een paar maanden wacht zijn er misschien nog betere toestellen op de markt, en in elk geval zijn de toestellen die je noemt dan goedkoper :)
Pagina: 1