Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen verbinding at all

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gents,
Ben inmiddels erg moedeloos, heb al ettelijke keren Active Sync vanaf de bijgeleverde cd-rom geïnstalleerd, geprobeerd de goeie COM-poort te vinden, de 4.1-versie gedownload en geprobeerd, wederom niets, hetzelfde met een Bluetooth-verbinding die niet lukt dus ik kan én geen bestanden verzenden én niks synchroniseren, oftewel dit sucks behóórlijk!

Kan iemand me PLEASE 1x simpel uitleggen in een zo uitgebreid mogelijk stappenplan wat te doen, want ik kom er niet uit zo. En kom niet aan met dat ik de startpost moet lezen, dat heb ik al 60x gedaan, maar dat verhaal van Smarty lukt niet, ook niet het algemene verhaal over Active Sync, de ene keer gebruik ik de originele software, de andere keer maar weer de update naar 4.1, de ene keer met USB-kabel, maar als ik BT probeer dan weer niet, ik krijg geen COM-poorten herkend, de ene keer brand m'n BT-connectie wel maar krijg ik alsnog geen file transfer voor elkaar, de andere keer start Active Sync wel maar krijg je een foutmelding, het is héél erg ZUCHT ZUCHT....

Thnx in advance!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welk apparaat probeer je nu te synchroniseren dan? :D

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik denk dat deze vraag in het A701 topic gepost had moeten worden. Daar kan hij dan ook terecht aangezien deze topictitel niet echt duidelijk is en de toestel vermelding ontbreekt.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.