Pro evolution soccer 4 sluit bij on-line spel

Pagina: 1
Acties:

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Hallo allemaal,

Ik heb een InternetPlusbellen connectie (VoIP). De juiste poort staat open, en voorheen werkte het allemaal goed. Als ik nu een online spel wil spelen en mijn tegenstander komt in beeld (.... challenges you) ofzo, klapt Pes er heel vaak uit. Soms gaat het ook wel goed.

Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken?

Ik heb een Sempron 3000, 512 mb, en 1,5 mb verbinding.

• Leolinedance
niemand? laatste dagen doet ie het trouwens weer goed, maar kan zo weer afgelopen zijn hoor... :?

• Leolinedance
No gaat het dus weer fout...ik ben aan het wachten en mijn tegenstander komt. En pats, terug in windows :(

Niet kicken binnen 24 uur! :o

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 31-05-2006 21:38 ]

• Leolinedance
iemand :'(

• Leolinedance
:>

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 22:21

Yotta

0110101001111010

Loopt je internetverbinding via een router of een hub? Probeer dan rechtstreeks de internetverbinding in de netwerkkaart te stoppen. Misschien dat je router of hub vreemd doet :)

0110101001111010

• Leolinedance
Yotta schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:57:
Loopt je internetverbinding via een router of een hub? Probeer dan rechtstreeks de internetverbinding in de netwerkkaart te stoppen. Misschien dat je router of hub vreemd doet :)
Goed idee, de volgende keer dat het fout gaat zal ik de kabel er eens rechtsteeks insteken. Ik heb nu een router (experiabox, bijgeleverd bij KPN) ertussen hangen. Trouwens, volgens mij moet die ertussen :/

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Die moet er tussen, je zou het uit kunnen proberen met een modem ingesteld met de gebruikersnaam kpn@direct-adsl of telefoonnummer@direct-adslmet wachtwoord kpn

• Leolinedance
Hij doet het dus weer, nadat de computer erg lang aan heeft gestaan. Kan het iets met hitte temaken hebben ofzo? De rest blijft gewoon stabiel werken...

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Leolinedance schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:26:
Hij doet het dus weer, nadat de computer erg lang aan heeft gestaan. Kan het iets met hitte temaken hebben ofzo? De rest blijft gewoon stabiel werken...
Als het met hitte te maken zou hebben is het meer logisch dat je systeem vastloopt of instabiel wordt denk ik.

Dat zeg ik....

• Leolinedance
Biobakker schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:51:
[...]

Als het met hitte te maken zou hebben is het meer logisch dat je systeem vastloopt of instabiel wordt denk ik.
Klopt, ik zet hem nu aan en hij doet het nogsteeds niet.

• Leolinedance
Het gaat nogsteeds fout. Heb vanmiddag nog gespeeld en vanavond gaat het weer fout. Spel klapt er gewoon weer uit. Heb de Experiabox al uit en aan gehad, maar dat mocht niet baten. Ook een reboot werkt in de meeste gevallen niet...

• Leolinedance
Nog steeds fout..iemand een idee?

• Leolinedance
Kan iemand een helpende hand bieden alsjeblieft..ik kom er echt niet uit.
Zo ging het laatst een heel weekend goed. En nu weer niet.

Ik moet voor het spel poort 5739 geopend hebben. Die staat netjes open. Azureus gebruikt echter ook die poort bij mij. Ik had laatst het gevoel dat het fout ging als ik eerst Azureus draaide, en die dan afsloot en PES ging spelen. Ik heb vrijdag / zaterdag een hele tijd Azureus gedraait, en nu klapt PES er weer uit.

Hij klapt er trouwens uit als ik op de Host knop druk. Dan heb ik nog geen connectie met een andere speler dus.

Somebody please!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt enorm veel poorten tot je beschikking, kun je niet een ander kiezen voor Azureus? Lekker gescheiden houden die zooi, veel gemakkelijker :Y)
Pagina: 1