Ik heb sinds een tijdje SuSE 10 op mn laptop staan, werkt schitterend. Ik ben nu bezig om een hardware temperatuur monitor appje (computertemp-0.9.0) te installeren, maar dit vlot niet echt. Ik krijg je volgende error, na ./configure in su mode:
Dit betreft de PyGTK-2.0 module.
Er zijn geen RPMs van computertemp beschikbaar volgens rpmfind/rpm.pbone.net/ authors website.
Ik heb op internet gezocht en hier, kwam onder andere tegen: export PKG_CONFIG_PATH /usr/include/pygtk-2.0 , dat geprobeerd, maar het baad allemaal niet. Ik ben nog vrij n00b met linux, dus ik heb eigenlijk ook nog verder geen flauw idee wat ik nog meer kan doen.
code:
1
2
3
4
5
6
| Consider adjusting the PKG_CONFIG_PATH environment variable if you installed software in a non-standard prefix. Alternatively you may set the PYGTK_CFLAGS and PYGTK_LIBS environment variables to avoid the need to call pkg-config. See the pkg-config man page for more details. |
Dit betreft de PyGTK-2.0 module.
Er zijn geen RPMs van computertemp beschikbaar volgens rpmfind/rpm.pbone.net/ authors website.
Ik heb op internet gezocht en hier, kwam onder andere tegen: export PKG_CONFIG_PATH /usr/include/pygtk-2.0 , dat geprobeerd, maar het baad allemaal niet. Ik ben nog vrij n00b met linux, dus ik heb eigenlijk ook nog verder geen flauw idee wat ik nog meer kan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 26-05-2006 13:45 ]