Ik ben bezig met de bouw van een applicatie in Delphi icm met ASP .Net. Ik haal een aantal opdrachten uit de database en die laat ik dmv een repeater afbeelden. Ik wil de gebruiker de mogelijkheid geven om een opdracht aan te klikken waarop dmv javascript de rest van de informatie verschijnt. Zo gezegd zogedaan zou je denken, alleen nou kan ik de array met waarden op geen enkele manier uitlezen. ://
Dit is de itemtemplate code van mijn repeater:
Ik wil graag het volgende:
Dit slikt ie dus niet omdat er twee keer double quotes instaan. Bij bovenstaande kan ik eventiueel het id tussen single quotes zetten. Maar bij onderstaande werkt dat niet omdat je dan twee keer single quotes moet gebruiken. Er moet toch wel een oplossing voor zijn waarbij ik niet moet overgaan op single quotes??? Ik wil graag ook een beetje nette html gebruiken.
Ik heb al van alles geprobeerd.
Tips en hulp is van harte welkom! Misschien denk ik de verkeerde kant uit?
Dit is de itemtemplate code van mijn repeater:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <tr onClick='javascript:flipVisibilityById()' class="row">
<td class="numberBlue">
</td>
<td class="seperatorBlue">
[img]"img/seperator.gif"[/img]
</td>
<td class="descriptionBlue"> <%# (Container.DataItem as DataRow)["naam"] %>
<table id="t<%# (Container.DataItem as DataRow)["relatiecode"] %>" class="prodRow" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td class="messageNo">blalala</td>
</tr>
</table>
<span style="HEIGHT: 10px" />
</td>
<td class="statusBlue"> </td>
</tr>
</tr> |
Ik wil graag het volgende:
code:
1
| <table id="t<%# (Container.DataItem as DataRow)["relatiecode"] %>" class="prodRow" cellpadding="0" cellspacing="0"> |
Dit slikt ie dus niet omdat er twee keer double quotes instaan. Bij bovenstaande kan ik eventiueel het id tussen single quotes zetten. Maar bij onderstaande werkt dat niet omdat je dan twee keer single quotes moet gebruiken. Er moet toch wel een oplossing voor zijn waarbij ik niet moet overgaan op single quotes??? Ik wil graag ook een beetje nette html gebruiken.
code:
1
| <tr onClick='javascript:flipVisibilityById('t<%# (Container.DataItem as DataRow)["relatiecode"] %>')' class="row"> |
Ik heb al van alles geprobeerd.
http://hawvie.deviantart.com/