Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT + minor probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 20:56
Ik heb een PIII450, 192 MB SDram en een Hercules MX retail.
Ut draait op 800x600 als een redelijke snelle trein, maar toch zijn er wat kleine bugs...

- Ik heb de hires-textures van de 2e cdrom geinstalleerd.

- Ik draai onder openGL, ik heb die openGL driver gedowned van http://www.lokigames.com/~vogel/UT/OpenGLDrv.dll

Problems:

- Als ik van wat verder weg naar een raam kijk, is het een beetje verneukt beeld... Witte strepen in dat betreffende raam. Net alsof tie het beeld nog aan het opbouwen is ofzo., want als ik dichterbij kom is ut allemaal okay. Een beetje lelijk en storend, dat wel.. Is er een oplossing?

- Ik heb de update patch436 ook geinstalleerd.

PS. op zich draait tie lekker hoor. Mij hoor je verder echt niet klagen op een ouwe Pentium 450..! Constante framerate boven de 30! Nooit gecheckt hoeveel precies...boeit me ook eigenlijk niets.
- Maar wat een prachtig spel zeg: geweldige textures: niet zoals bij Half-life, dat de muren van dichtbij een vlek zijn. Overigens vind ik Half-Life wel een stuk boeiender als Single player game :P ..

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Nooit gecheckt hoeveel precies...boeit me ook eigenlijk niets.
-console openen
-type nu "timedemo 1"
-en speel gewoon door..
-als je na een tijdje "timedemo 0" typt zie het overall gemiddelde..

PS. kweet geen oplossing voor je probleem... heb je het al eens in D3D geprobeert???

Verwijderd

Kan je niet net als bij Q3A de framerate realtime laten zien ?

Mijn p2-350 met voodoo3-2000 16 mb doet het beter dan de Athlon 550 met 32 tntriga kaart.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
Op donderdag 25 januari 2001 22:54 schreef Sp1ke het volgende:

[..]
-console openen
-type nu "timedemo 1"
-en speel gewoon door..
-als je na een tijdje "timedemo 0" typt zie het overall gemiddelde..

PS. kweet geen oplossing voor je probleem... heb je het al eens in D3D geprobeert???
Met d3d werken die hi-res textures van cd2 niet goed (dacht ik teminste). Dacht dat die nieuwe d3d driver update van epic daar wel mee overweg kan, alleen die is weer rete buggy.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Symphony-X
Op donderdag 25 januari 2001 22:54 schreef Sp1ke het volgende:

D3D doet ut wel, toen ik de HIres-textures nog niet had geinstalleerd draaide die nog beter dan OpenGl (met HI-textures). Maar UT met hires-tex. + D3D werkt niet echt denderend.. En bovendien is OpenGL vrijwel altijd sneller, als de ondersteuning goed is. BIj UT is de ondersteuning goed, dankzij die toffe OpenGL driver... maar ik haat glitches enz. :(

Na jah... Klotezooi.

Als iemand nog wat weet, SHOOT!

Bas.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Je kan ook gewoon realtime je framerate meten, met de timedemo die je aanzet bij options, geloof ik.

En die highres textures op de tweede cd zijn toch alleen voor de mensen met een 3dfx kaart ?

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 16:49 schreef Guuske het volgende:
Kan je niet net als bij Q3A de framerate realtime laten zien ?

Mijn p2-350 met voodoo3-2000 16 mb doet het beter dan de Athlon 550 met 32 tntriga kaart.
Ehhhm dat "timedemo 1" bij UT is realtime hoor... je hoeft dus geen demo te draaien heh...

Verwijderd

Is er niet 1 of andere manier om aan die 2e cd te komen? Afgezien van de hele bende te moeten kopen.....ik wil alleen de 2e cd....

• sanderb
  • Laatst online: 08:56
die 2e cd heb ik gewoon bij de GOTY edition gekregen. Online besteld bij Bart Smit. 2 dagen later thuisbezorgd voor 25 piek incl verzendkosten. Je geeft die postbode een geeltje en je speelt legaal je lievelingsspelletje met 2e cd rom!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 21:06

Canis Lupus

Vosbot

Op zaterdag 27 januari 2001 12:29 schreef -polle- het volgende:
En die highres textures op de tweede cd zijn toch alleen voor de mensen met een 3dfx kaart ?
Nee die Hi-Res textures zijn alleen voor mensen met een S3 kaart die S3TC ondersteund. Dat staat er ook bij als je het installeerd. Dus als het goed is merk je er niets van als een een andere kaart gebruikt.
Bij mij werkt het trouwens wel lekker! (Behalve dat hij zo nu en dan vastloopt)...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

De tweede cd kan ook door mensen met Geforce gebruikt worden. Moet je alleen dingen veranderen in een ini bestand van unreal. Ik weet niet meer welke.

Verwijderd

ja het moet wel werken met een gefordce2 mx, anders gaak er geen 25 piek aan spenderen

• Symphony-X
uhm.. hallo?

Ik heb dus een geforce MX, en deze topic gaat er dus over dat de hires-text. WEL werken, maar dat er soms kleine glitches optreden. Het ziet er werkelijk superstrak uit.

Voor verdere info over hoe je de ini-file moet modify-en enz. kijk op de Game Basement -website.

Pagina: 1