Toon posts:

Sagem MW 936 en WAP

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds twee dagen in bezit van dit leuke en scherp geprijsde toestel. Bevalt me prima, zeker voor de prijs die ik moest betalen: FL150,-.

Nu kreeg ik er zo'n gebruikershandgidsje (nice word for scrabble :)) bij die bij meerdere telefoons zit geleverd. Wat ik nou wil weten of er op dit ding WAP zit? Ik neem aan van niet, want tja, voor voor 150 ballen kun je geen fatsoenlijk WAP verwachten, maar het zou zomaar kunnen aangezien er wel een "@"-knopje op zit en er dus ook firmware op mijn ding staat die geschikt is voor WAP. Als ik echter daar iets mee probeer te doen, krijg ik steeds de melding "Could not connect to server". Ik heb een Dutchtone pre-paid-kaart. Moet ik nu eerst iets instellen voordat ik kan WAP-en of is dit gewoon niet mogelijk met dit type toestel/provider. Biedt Dutchtone überhaupt wel ondersteuning voor WAP? Zit er eigenlijk wel een modempie in dit ding?

Een hoop vragen, hopelijk dan ook een hoop antwoorden! :D

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Helaas maar D* biedt "officieel" nog geen wap aan voor pre-paid. Als je de klantenservice belt mogen ze deze dienst ,geloof ik, pas na 1 februari activeren.

De Sagem is al wel wap-proof bevonden door D*, check i-services.dutchtone.nl/va/instellingenpertelefoon/sagemmw936/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, voor de mooie link. Ik heb nu alle instellingen goed staan, maar ik krijg nog steeds constant de melding "De Server reageert niet". Kan ik nou wel of niet WAP-en met pre-paid, want ze hebben het de hele tijd over abbonnementen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Sagem mag eerst wel effe zorgen dat je er fatsoendelijk mee kan bellen voordat ze nog maar aan WAP denken.

20*350ZO45°