FLV bestandseigenschappen bekijken (omzetten naar mpeg)

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Hallo,

ik heb een FLV-file van ongeveer 48 mb die ik wil omzetten naar mpeg.

Nu weet ik al hoe ik die kan omzetten mbv Riva Encoder, maar het probleem is nu, je moet daar wat instellen met de resolutie en framerate enzo.
Nu had ik graag geweten hoe je met behulp van Riva, een ander programma of een andere methode kan bepalen in welke resolutie en framerates de FLV-file zelf staat zodat de mpeg die ik wil creëren daar het dichtst bij aanleunt.

Verwijderd

heb je misschien iets aan dit programma ?
is een freeware frontend voor meerdere freeware conversie tools ( inbegrepen in de download ), en converteert ook FLV

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Het programma heb ik al, dat werkt (riva encoder, daarmee kan je van flv ook naar mpeg gaan). Maar hoe kan ik van een flv file de resolutie en de framerates bepalen ? zodat ik die velden zelf kan overtypen in riva ?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

HyperBart schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:15:
Het programma heb ik al, dat werkt (riva encoder, daarmee kan je van flv ook naar mpeg gaan). Maar hoe kan ik van een flv file de resolutie en de framerates bepalen ? zodat ik die velden zelf kan overtypen in riva ?
Dat kan met FLV Player. Staat bovenin als je een bestand afspeelt (iig de resolutie).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.