Adresboek eenvoudig bewerken mbv Excel

Pagina: 1
Acties:

• Gerjan100
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-02 08:24
Hallo,
Mijn adressenbestand heb ik in excel staan, dit ivm het eenvoudig wijzigen, toevoegen, sorteren, gebruiken van de data enz.
Om dit om te zetten als adressenbestand in Outlook zijn genoeg topics te vinden op internet. Dit is te doen voor een enkele keer, echter om regelmatig je beide adressen bestanden up to date te houden is dit niet handig.

Nu heb ik een keer een programmaatje gehad om vanuit (outlook adresboek) .cvs te exporteren naar .xls en weer terug. Met dit programmaatje kon je aangeven welke kolommen vanuit excell geexporteerd moesten worden, tevens moest je aangeven welke excel kolom overeen kwam met voornaam, achternaam enz. Hiermee kon je erg snel en eenvoudig wijzigingen in beide adressen bestanden doorvoeren.

Na een crash ben ik helaas het programmaatje kwijt geraakt en tevens de naam van het programma, na een paar avonden zoeken op www heb ik nog steeds niet een handig programmaatje hiervoor terug gevonden.

Heeft iemand hier een progje voor ?

Gerjan

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:44

Fuelke

Forza Ferrari

Excel problemen zijn helemaal niet Games gerelateerd >> Officesuites en -software

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima