Toon posts:

windows probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het geen game is, maar ik wist niet waar deze topic dan wel moest.

Ik heb een super errietant probleem met windows. Op willekeurige momenten word mijn pc ineens heel vaag. als ik dan muziek speel, gaat dat haperen. als ik een game opsla, dan wordtie een paar minuten langzaam, maar daarna gaatie wel weer normaal door. en als ik mn pc af wil sluiten, lukt dat ook niet. hij blijft of het punt hangen dat ik alleen nog maar mn achtergrond zie, en alles van mn desktop is dan weg. ik heb em een keer een dag laten staan, en dr gebeurd gewoon niks meer.

Ik heb mn pc geformatteerd, wat instellingen die fout zaten gevonden. na de formatatie dacht ik dfat het opgelost was, maar dit bleek een foute conclusie. Ik zit er een beetje doorheen. ik ben he zat, maar ik heb geen idee wat het probleem is, of hoe ik er achter kom.

kunnen jullie mij helpen? :?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:07

Reptile209

- gers -

Heb je de drivers van je mobo en videokaart goed geinstalleerd? Welke windows-versie gebruik je? Wat zijn de specs van je PC?

Zo scherp als een voetbal!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 20:54

wowi

Wat heb je zoal gedaan een beetje weining info zo.
Je installeerd je pc opnieuw, heb je nu ook alle nieuwe drivers opgehaald van je moederbord en die nu geinstalleerd, wat voor pc config heb je?
En de faq al doorgewerkt? Zie forum.
Zo valt er door de mensen hier ook weinig te zeggen geef meer info wat je nu zelf allemaal al gedaan hebt.

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 16:04

Yotta

01101010 01111010

Het kan best zijn dat je RAM-geheugen aan het aftakelen is waardoor alle processen langzamer worden. Nieuw RAM-geheugen kan dus de oplossing zijn :)
btw, ik zal dit topic onder Windows Clients plaatsen

0110101001111010

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:31:
Ik weet dat het geen game is, maar ik wist niet waar deze topic dan wel moest.
We hebben een heel sub forum geschikt voor alle Windows gerelateerde vragen, daar past ie beter in.

>> Windows Clients

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Yotta schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:21:
Het kan best zijn dat je RAM-geheugen aan het aftakelen is waardoor alle processen langzamer worden. Nieuw RAM-geheugen kan dus de oplossing zijn :)
slijtend RAM.

Owkeee...
Zullen we dan eerst maar eens een memtestje doen voordat we tig euro aan bankjes gaan vervangen @ random?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-03 11:02

Beugelfles

I love rusty spoons

Voeding geaard? Welke voeding zit er überhaupt in? Kan hele vreemde gevolgen hebben

PC van mijn zusje/moeder deed het aan ene stekkerdoos slecht (langzaam afsluiten e.d.) aan ander deed hij het goed.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Pagina: 1