"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
[ Voor 39% gewijzigd door AW_Bos op 26-05-2006 11:26 ]
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
[ Voor 25% gewijzigd door BCC op 26-05-2006 11:38 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Apache werkt opzich wel
1
| iptables --flush |
Infeite zit hij toch lokaal binnen mijn netwerk, waar er niks ernstigs mee zal gebeuren, en extern issie beveiligd door de router welke via NAT alleen poort 80 benaderbaar maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 26-05-2006 13:07 ]
Het probleem zit hem dus in de configuratie van je firewall, je dient deze aan te passen. Ik weet niet exact waar fedora zijn iptables conf laat, maar kijk eens in /etc/sysconfig/iptables of gebruik lokkit
[ Voor 66% gewijzigd door BCC op 26-05-2006 13:45 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik zal eens kijken.. Thnx
Dit topic is gesloten.
![]()