Toon posts:

[Exchange OWA] images en mail niet geladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Outlook Web Access werkt eindelijk vanaf elke willekeurige internetaansluiting. Nu word er echter na de gebruikersnaam en wachtwoord de OWA-pagina geladen. Echter kan deze de plaatjes en e-mail niet laden.

Nu is het mijn vraag of ik een aparte webserver (Apache oid.) op moet zetten omdat anders de plaatjes niet geladen kunnen worden. Dat OWA ze van daaruit gaat laden.
Heeft iemand hier enige ervaring met mijn probleem?

Groeten
Maikel

Verwijderd

Het lijkt me slimmer om eens de opmerking bij je vorige topic-lock te lezen, en eerst eens wat te gaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:17:
Het lijkt me slimmer om eens de opmerking bij je vorige topic-lock te lezen, en eerst eens wat te gaan zoeken.
Ben ook aan het zoeken, maar de informatie omtrend mijn probleem krijg ik nogal moeilijk gevonden.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-03 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:12:
Nu is het mijn vraag of ik een aparte webserver (Apache oid.) op moet zetten omdat anders de plaatjes niet geladen kunnen worden. Dat OWA ze van daaruit gaat laden.
Sorry hoor, maar misschien moet je je toch eens verdiepen in de materie. Met de vraag of je een aparte webserver moet opzetten, dan snap je het concept niet helemaal.

Welke versie van OWA gebruikje (laatste Service Pack al geinstalleerd?)
Bij OWA 2003 gebruik je kan Formbased Authenication of niet?
Werkt het intern wel goed?
Werkt het met een andere browser wel goed?
Plaatst eens een scherm afdruk, want het is nu niet precies duidelijk waar het mis gaat?