[DPAD] Debug van nieuwe versie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn nogal wat gemengde emoties over de nieuwe versie 4.43 met hier en daar DPC-ers die terug gaan naar 4.42. Ik weet als trouw DPCH lezer niet of iemand het al gemeld had, maar er zijn drie versies van 4.43 verschenen. Stephen als intelligent wezen (kunnen die SETI lui hem niet opsporen zodat hij zijn stats-server weer kan aanslingeren) heeft ze geletterd a, b en c. Zelf kan ik niet achterhalen welke versie ik heb, maar 4.43c komt met date stamp 24 mei. Heb je dus ge-upgrade voor deze datum dan raad ik aan om over te gaan op 4.43c of om terug te gaan tot 4.42.

http://stephenbrooks.org/...read=1119&bork=pvrxqpzsza is waar ik deze info vond. Ik zal in de gaten houden wat mijn trouwe cruncher doet met de nieuwe versie. Met 4.42 haalde ik regelmatig redelijke resultaten (richting 4% voor PhaseRotC) en 8200 punten per dag. Met 4.43a zakte de score richting 7900 per dag en max 1.5%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

4.43c lijkt het voor mij op iig PhaseRotB volledig op te lossen...

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

hmmm wordt nergens een woord gerept over de issue met meerdere cpu's.. Had zelf een van die versies erop en hij wilde echt maar 1 cpu gebruiken, ook al gaf ik aan dat hij meerdere threads moest aanmaken.

Vanavond maar weer eens testen dan..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Volgens mij worden meerdere CPU's niet ondersteund door de cliënt.
Maar je kan 2 processen starten die verschillende folders gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Crack op 26-05-2006 12:16 ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

t/m 4.42 heeft het altijd perfect gewerkt. Je kan gewoon in de config aangeven hoeveel threads je wil hebben, maar in principe werkt de 'auto' mode goed. Die optie lijkt me er niet voor niets zitten eigenlijk..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Daar _is_ inderdaad de optie 'threads' voor... maar dat het problemen geeft heb ik nog niet eerder gehoord... (en die functie zit er écht al jaren in...)

Overigens: meerdere losse clients op 1 pc is niet per definitie sneller... Het beste is 1 client met in de config 'threads: auto' (of het werkelijke aantal) (imho)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Pagina: 1