Hallo allemaal. wat ik gisteren weer mee maak. Ik wil mijn asus v9570 in de computer van mijn vriendin doen omdat er een oudere kaart in zat. Kaart er netjes in gedaan, computer aangedaan en toen begon het vreemd te ruiken dus ik snel de stekker eruit, zijpaneel openen en gekeken of ik wat zag. Nou niks te zien dus ik doe de stekker er weer in en zet de computer weer aan, Komt er in 1 keer een steekvlam uit mijn videokaart.
Gevolg. Kaart naar de kl#@* en mijn agp slot. Dus ik moet weer gaan kijken naar een nieuwe videokaart (ik weet alleen nog niet welke op het moment de beste prijs kwaliteit en prestatie verhouding heeft. En ik moet opnieuw gaan kijken naar een mobo waar een xp 2100 in kan (Ik hoop dat die nog ergens te krijgen zijn) Of ik koop maar een nieuw mobo en een cpu. Iemand nog suggesties wat ik het beste kan doen?
Gevolg. Kaart naar de kl#@* en mijn agp slot. Dus ik moet weer gaan kijken naar een nieuwe videokaart (ik weet alleen nog niet welke op het moment de beste prijs kwaliteit en prestatie verhouding heeft. En ik moet opnieuw gaan kijken naar een mobo waar een xp 2100 in kan (Ik hoop dat die nog ergens te krijgen zijn) Of ik koop maar een nieuw mobo en een cpu. Iemand nog suggesties wat ik het beste kan doen?