Toon posts:

Ander programma ipv windows verkenner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Windows XP Home SP1]

Ik wil graag het programma Speed Commander gebruiken ipv de Windows Verkenner. Op mijn muis gebruik ik een toets die de Windows verkenner opstart maar ik wil dus SC opstarten als ik op die knop druk.
Heb van alles geprobeerd in Google maar krijg geen relevante links. Misschien gebruik ik een verkeerde zoekterm maar heb gezocht op o.a.;
"windows verkenner"
"Windows verkenner wisselen"
"windows verkenner veranderen"

Kan iemand mij in de goede richting wijzen?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik neem aan dat je even een kijkje moet nemen in de instellingen van (de driver van) je muis :? in je configuratiescherm ;)

[ Voor 24% gewijzigd door the_stickie op 26-05-2006 02:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad al een kijkje genomen in de instellingen van mijn muis (Logitech MX500) maar ik kan daar niet van programma wisselen. Het zijn een paar voorkeuzes maar ik niets anders kiezen dan die opties. Dus ik dacht dat je dan de mapopties in de Windowsverkenner kon aanpassen wat ik dus ook gedaan heb maar geen succes (ik heb alleen nog niet opnieuw opgestart !!!)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
In de logitech drivers (setpoint of whatever) kan je normaal mooi opgeven welk exe-tje hij moet starten als je op een knop ramt. Misschien drivers updaten?

Verwijderd

The_Stickie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:16:
In de logitech drivers (setpoint of whatever) kan je normaal mooi opgeven welk exe-tje hij moet starten als je op een knop ramt. Misschien drivers updaten?
Hoe heb je het voor melkaar gekregen dat Windows verkenner start al druk je op die knop? Dat standaard toch ook niet zo ingesteld neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Heb SETPOINT geinstalleerd maar met dat programma kreeg ik het niet voor elkaar om mijn muis MX500 zichtbaar te maken was gelijk mijn hele muisdriver kwijt en dus gelijk al zijn knoppen.

Die knoppen kun je instellen als je in je CONFIGURATIE scherm je MUIS opent en daar kun je verschillende (vaststaande) opties kiezen voor elke toets.

Dus heeft er iemand nog een beter idee om mijn Windows Verkenner te veranderen in Speed Commander?
Pagina: 1