Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

CLUB3D X1900XTX zich herhalende fout.

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu menigmaal hier melding van gemaakt. Onderhand voel ik me absoluut niet meer serieus genomen.

Zowel EMPC als Computerfarm leveren niet een XTX maar een XT voor dit bedrag.

Zou het nu wel goed opgelost kunnen worden, staat wel zo netjes.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Heb je een link naar het product?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou zeggen, kijk zelf even bij de Club3D X1900XTX van zowel Empc als Computerfarm. Die van Empc linkt direct door naar de XT. Ik heb dan ook drie keer gebruik gemaakt van de optie om hun prijs naar die van de XTX te veranderen die ook op hun site vermeld staat. Dit heb ik gemeld.
Computerfarm is een slechte site en ik raad je aan even te zoeken in je browser en vast te stellen dat het ook een TX(XT) is die ze aanbieden voor dat bedrag. Dit heb ik ook gemeld.

Ik snap niet dat er niet ingegrepen wordt. Als de betreffende bedrijven niet gewaarschuwt zijn dan treft hun geen blaam maar anders dan vind ik dit toch een slechte zaak. Een beetje schone pricewatch is zowel goed voor de gebruiker, Tweaker.net en de bedrijven zelf die er gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Dennis.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
En daarom dus graag een linkje ;)
Je wilt niet weten hoeveel meldingen wij op een dag moeten verwerken. En hiernaast doen we ook nog andere dingen op een dag :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik meld het altijd via de daarvoor bedoelde kanalen, na drie keer dezelfde fout terug te zien keren begin je toch wel een beetje de moed te verliezen. Dan wil je even zien dat je het niet voor niks doet en dat de betreffende verantwoordelijke dus even drie keer met zijn muis klikt om je gerust te stellen.

En ik heb respect voor het werk dat jullie verzetten laat daar geen misverstand over bestaan.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We werken in het meldpunt met meerdere Frontpage Admins. Het is voor voor ons dan ook niet altijd duidelijk dat een melding al meermaals is binnengekomen. Aangezien in een dergelijk geval de prijskoppeling niet wordt verwijderd zal de prijs telkens weer terugkomen.

Aangezien het schijnbaar te veel moeite kost om een link hier te plaatsen zal de fout niet al te belangrijk zijn.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.