Ik heb een vreemd probleem met mijn nieuwe systeem
Als ik in een game zit en ik gebruik minimaal 2 keys op mijn toetsenboord dan begint de game te stotteren als ik mijn muis beweeg. Hoe meer keys ik indruk hoe erger dit ook wordt. Dit is in games zoals Counterstrike-Source en Battlefield 2/special forces.
Systeem:
- Asus A8N SLI Premium
- AMD x2 4400
- 2 x 1GB Kingston PC3200
- XFX GeForce 7800GTX
- 74GB WD Raptor
- Creative Soundblaster live
- Logitech MX wireless desktop
- Windows XP SP2
Ik heb de Nforce4 drivers al geupdate en 3 verschillende drivers voor de videokaart gebruikt.
Ik heb de laatste bios update voor het moederboord ook al.
op mijn oude systeem had ik dit probleem niet. Het lijkt naar mate je langer speelt(paar minuten) dat het erger wordt. Heb ook de pagefile al aangepast in groote en zelfs uitgeschakeld maar dit haalt niks uit. In de bios kan ik weinig instellen met betrekking tot USB alleen
- USB controller enabled/disabled
- USB 2.0 support enabled/disabled
- USB Legacy support enabled/disabled
Alledrie staan ze op enabled
Het systeem werkt verder goed.
Als ik in een game zit en ik gebruik minimaal 2 keys op mijn toetsenboord dan begint de game te stotteren als ik mijn muis beweeg. Hoe meer keys ik indruk hoe erger dit ook wordt. Dit is in games zoals Counterstrike-Source en Battlefield 2/special forces.
Systeem:
- Asus A8N SLI Premium
- AMD x2 4400
- 2 x 1GB Kingston PC3200
- XFX GeForce 7800GTX
- 74GB WD Raptor
- Creative Soundblaster live
- Logitech MX wireless desktop
- Windows XP SP2
Ik heb de Nforce4 drivers al geupdate en 3 verschillende drivers voor de videokaart gebruikt.
Ik heb de laatste bios update voor het moederboord ook al.
op mijn oude systeem had ik dit probleem niet. Het lijkt naar mate je langer speelt(paar minuten) dat het erger wordt. Heb ook de pagefile al aangepast in groote en zelfs uitgeschakeld maar dit haalt niks uit. In de bios kan ik weinig instellen met betrekking tot USB alleen
- USB controller enabled/disabled
- USB 2.0 support enabled/disabled
- USB Legacy support enabled/disabled
Alledrie staan ze op enabled
Het systeem werkt verder goed.
[ Voor 3% gewijzigd door TonCoronel op 25-05-2006 23:16 ]