Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile (2 vragen)

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik heb 3 maanden geleden voordat mijn contract met HI afliep een nieuw contact afgesloten met T-mobile waardoor ik direct mijn nieuwe toestel (N70) meekreeg. Ik heb ook mijn nummer laten porteren. Dat zou na die drie maanden ingaan.
Echter T-mobile liet het contract direct al ingaan waardoor ik dus 3 maanden lang voor zowel HI als T-mobile betaalde. En dat terwijl ik nog helemaal geen gebruik maakte van T-mobile.
Is dat gebruikelijk? Mijn vrouw en dochter zijn ook een tijdje geleden van provider overgestapt drie maanden van tevoren maar dat ging gewoon naadloos over en ze hoefden géén dubbele abbo te betalen en kregen ook gelijk hun nieuwe toestel mee
Tuurlijk T-mobile gebeld maar die zeggen dat het klopt. Maar is dat zo?

Ik heb nog helemaal niet gebeld met T-mobile en op mijn overzicht dat ik van de week kreeg staat idd dat ik al het beltegoed van mijn bundel nog heb.
Echter ik kreeg gisteren een smsje van T-mobile dat ik al mijn beltegoed had verbruikt en dat ik nu (met korting) moest betalen voor mijn telefoontjes.
Tuurlijk direct weer gebeld met T-mobile maar die snapte er ook niets van maar ik moest mijn eerst volgende nota afwachten want daar kon ik zien wat er precies gebeurt is. Vreemde zaak of niet?

Hebben meer mensen deze ervaringen met T-mobile? Ik hoor het graag.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Zodra je je telefoon direct meekrijgt, gaat je abo binnen enkele dagen in, met een tijdelijk nummer.. had ik ook, maar als je zegt ik wil pas overstappen wanneer mn oude verloopt, dan krijg je je tel pas over 3 maanden, inclusief meteen je nieuwe simkaart.. maar ik wou niet wachten dus had meteen die nieuwe mee genomen, en 3 maanden dubbel abo betaald ... mn oude abo had ik aan mn pa gegeven, en uiteindelijk toch maar geen nummerbehoud gedaan.. want iederen wist mn nieuwe nummer al onderhand :)...

Bij welke winkel heb je het gehaald? voor jezelf, vrouw en dochter bij zelfde winkel?
ik had het zelf bij de T-mobile shop gedaan.. kreeg toen dan een jaar lang 8 euro korting per maand op mn abo :)...

[ Voor 19% gewijzigd door BiG-GuY op 25-05-2006 22:02 ]

Gallery V&A

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17

Nss

The Dude Abides

als je t-mobile flex hebt zou al je 'beltegoed' bewaard moeten blijven, indien je er niet gebruikt van heb gemaakt. wel erg makkelijk antwoord van de hd dat je de rekening moet afwachten.
wat de overstap betreft, t-mobile biedt een service aan die naadloos overstappen mogelijk maakt, zij zeggen dat het contract op bij je huidige provider. je zal hier echter wel gekozen voor moeten hebben, anders ben je er nu wel te laat mee. maar op zich maakt het natuurlijk bij flex niet uit, omdat je 'beltegoed' dus behouden blijft.

• Artwido
Ik heb het contract afgesloten bij de Phonehouse en zij hebben aan KPN doorgegeven dat ik mijn abbo opzeg. Ik was daar zelf bij toen zij dat invoerde en doorbelde.
Mijn vrouw en dochter hadden een provider waarvan ik de naam even niet meer weet en die zijn overgestapt naar HI maar zij kregen hun nieuwe telefoon mee en hoefde géén twee providers te betalen. Allebei hadden zij nummerbehoud en hadden ze het ook 3 maanden van tevoren geregeld dus waarom zou dat bij T-mobile anders zijn?

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Is niet anders bij T-Mobile... je kan zelfs je abo activatie met 4 mnd uitstellen! En wel je nieuwe telefoon mee krijgen ;), een kwestie van eventjes naar vragen in de winkel, helaas moet je dat wel weten.

Mijn tip is dat je even moet bellen met de KS en te vragen naar je "billdate". Dat is de datum iedere maand (van 1 t/m 28) waarop je nieuwe minuten of beltegoed kan krijgen.

Even een uitleg van je smsje:
Vanaf het punt van aanmelden tot aan de billdate maak je een soort van overbrugging. Dwz (nu komt het): T-Mobile geeft aan jou een billdate van 28 mei (bijvoorbeeld), je hebt vandaag (de 25ste) je abo afgesloten voor een Flex 20 (voorbeeld ey) dan weet het systeem dat jij maar 3 dagen beltegoed nodig hebt dus ongeveer 2 euro krijgt (en betaald) en je dit te besteden hebt tot aan de billdate (waarop je weer 20 euro krijgt). Je eerste factuur is ook die 2 euro + 20 euro (voor respectievelijk van een periode van 3 dagen en een periode van +/- 30 dagen), buiten de gebruikskosten uiteraard.

Maar wat de KS dus aangaf bij je eerste factuur zit een mooi boekje met daarin alles uitgelegd dus dan kan je het alles nog eens na lezen.

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 26-05-2006 04:09 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 10:05
Ik heb een tijd geleden mij Vodafone abonnement opgezegd. Ben 2 weken geleden naar The Phonehouse geweest, waar ik een KPN Mobile €20 + SE w810i heb gekocht.

Mijn Vodafone abonnement loopt af op 15 juni a.s., twee jaar na het afsluiten ervan. En precies op die dag gaat mijn KPN abonnement in. Naadloze overgang dus. Ik moet overigens nog zien of alles ook vlekkeloos verloopt, maar ik heb er wel vertrouwen in. De telefoon kreeg ik tot mijn verbazing meteen mee.

Ben je voldoende duidelijk geweest dat je op die datum je abonnement wilt laten starten? Het gebeurt overigens wel meer dat de medewerkers niet altijd even zorgvuldig zijn. Dat zou ook het probleem kunnen zijn. Zo kreeg ik een Hi sim mee, ipv een KPN sim. Ook op het bonnetje stond dat ik een Hi 20 zou hebben afgesloten. Dat wilde ik dus niet, omdat je bij KPN bijna alles uit één bundel kunt betalen, je tegoed 12 maanden geldig blijft en GPRS veel goedkoper is.

Vraag: je hebt de nieuw simkaart van T-Mobile nog helemaal niet gebruikt?

[ Voor 30% gewijzigd door HarmoniousVibe op 26-05-2006 14:46 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 08:04
Ik heb dit ook een keer gehad,
ben toen terug gegaan naar die winkel die het voor mij afsloot (dixons).
Vervolgens het abonements geld terug gekregen van dixons dat ik dubbel had betaald.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Artwido
LB06 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:39:
I

Ben je voldoende duidelijk geweest dat je op die datum je abonnement wilt laten starten? Het gebeurt overigens wel meer dat de medewerkers niet altijd even zorgvuldig zijn.

Vraag: je hebt de nieuw simkaart van T-Mobile nog helemaal niet gebruikt?
Ja dat was duidelijk. Ze hebben me alles nog uitgelegd.
Het T-mobile kaartje kreeg ik mee in een envelop en die heb ik enkele dagen geleden (exact 3 maanden later) toen mijn HI-abbo het niet meer inplaats van de KPN-sim in de nokia gestopt..
Ik heb dus sinds enkele dagen T-mobile en mijn nummer is ook netjes ge-porteerd.
Pagina: 1