Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop harde schijf verlengkabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk bezig het binnenwerk van een 2 Ghz medion laptop waarvan het scherm kaduuk is in een mooi kastje te bouwen.
Maar de harde schijf zit om de huidige plek vreselijk in de weg. Ik zoek dus een verlengkabel mannetje---vrouwtje om die schijf te verbinden. Heeft iemand enig idee of en waar zo iets te krijgen is.

tnx

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Koop dan een grotere IDE/SATA kabel? Kan je vast wel vinden in de www.tweakers.net/pricewatch/

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:00:
Koop dan een grotere IDE/SATA kabel? Kan je vast wel vinden in de www.tweakers.net/pricewatch/
het is IDE, maar standaard IDE kabels zijn vrouwtje-vrouwtje EN te groot voot mn laptop schijfje.

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

maar dr bestaan toch ook van die verloop stekkers.. laptop ide naar gewoon ide ...

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41
hendrikjan schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:09:
maar dr bestaan toch ook van die verloop stekkers.. laptop ide naar gewoon ide ...
is volgens mij niet wat hij nodig heeft. geen ombouw stekkers gewoon om de hdd op een betere plek te kunnen leggen
kan ff niks vinden bij conrad

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:52
Ik ben nu te lui (en te moe) om uit m'n bed te gaan en naar de Conrad gids te lopen, maar ik denk dat ik morgen wel even tijd kan vinden om op te zoeken wat voor connector je precies nodig hebt voor een verlengkabel. Op zich denk ik dat er wel kant en klare kabels te koop zijn, en anders kan je zelf nog een kabel solderen met de connectors van Conrad (ik weet dat ze ze hebben, ik heb ze ook ooit besteld)
Pagina: 1