Toon posts:

Tweedekamer fracties over digitale burgerrechten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend heb ik in een opwelling alle fracties/partijen in de tweede kamer de volgende brief gemaild:
Geachte heer/mevrouw,

Wat is het standpunt van de -vul partij in- mbt digitale burgerrechten? Burgers die vrijwel permanent in hun doen en laten gevolgd - kunnen - worden, het centraliseren van informatie over diezelfde burgers en het al dan niet delen van die informatie met andere staten: dit zijn punten die mijns inziens meer aandacht verdienen, zeker gezien de verstrekkende gevolgen van besluitvorming in het nu voor de toekomst.

Zoudt u mij hierover kunnen inlichten?

Bij voorbaat dank
Natuurlijk een beetje geinspireerd door het programma Profiel op Nederland 1 van gisteravond, gewijd aan Rop Gongrijp. Na wat gespeur op websites van de grotere politieke partijen ben ik erachter gekomen dat het geen groot item lijkt te zijn, terwijl ik het dat wel vind.

Ik zal alle antwoorden die ik krijg hier posten, dan kunnen we het erover hebben.

Respons:
25/5: Groep Nawijn

(Nog) geen respons:
PvdA
CDA
VVD
SP
Groen Links
LPF
D66
Christen Unie
SGP
Groep Wilders
Groep Nazrak

Verwijderd

Topicstarter
En de eerste is binnen, van Hilbrand Nawijn:
Geachte heer,

Over dit onderwerp heb ik te weinig kennis in huis. Dus ik heb er ook nog
geen standpunt over.

Met vr. groet,

H.P.A. Nawijn, Groep Nawijn
Tsja. hij is wel snel. En eerlijk. Maar wat hebben we hier nu aan? Helemaal niks toch?

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik heb het programma van gisteren ook gezien. Het was zeker goed in elkaar gezet en zorgde ervoor dat je over dit soort dingen gaat nadenken. Hij is ook online te bekijken via hun website

Overigens gok ik dat je na een week of 2 nog geen 4 (inhoudelijke) reacties zal hebben ontvangen.

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hij wil hier niet afspelen :'(

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Er is hier momenteel nog geen discussie over mogelijk. Probeer in eerste instantie alle antwoorden te krijgen, formuleer dan je eigenstandpunt met de voors en tegens en post dan eventueel een topic in W&L of NSTM.

Dit topic is gesloten.