You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Ik ben het met je eens dat MS niets goeds kan ontwikkelen, maar we zullen eens kijken
Ergens heb ik het vermoeden dat dit een grapje is, maar ik zie de grap niet.Ecteinascidin schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:22:
Ik ben het met je eens dat MS niets goeds kan ontwikkelen
Heb ik iets verkeerd gespeld ofzo?
Nee hoor 
Ik heb het draadje nagelopen. Ik vond het wel meevallen, de meeste mensen hadden andere (interessante) bezwaren, de ongefundeerde dingen, daar ben ik het wel mee eens, maar dat mag niet baten en zijn met wat overgewaardeerd voorzien.... morgen maar nakijken met PM_tools dus.
Ik heb het draadje nagelopen. Ik vond het wel meevallen, de meeste mensen hadden andere (interessante) bezwaren, de ongefundeerde dingen, daar ben ik het wel mee eens, maar dat mag niet baten en zijn met wat overgewaardeerd voorzien.... morgen maar nakijken met PM_tools dus.
Ok, duidelijk. 
offtopic:
Ik heb nu al een paar keer zitten kijken hoe ik je nickname uit zou spreken als het moest. In omgekeerd volgorde lukt ook niet
Spreek je dat uit zoals je schrijft? En wat betekent het eigenlijk?
Ik heb nu al een paar keer zitten kijken hoe ik je nickname uit zou spreken als het moest. In omgekeerd volgorde lukt ook niet
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
offtopic:
Dat zegt jou misschien heel veel, maar voor mij is het nog steeds abacadabra.
Ik begrijp dat het een mogelijk medicijn tegen kanker is? Een technisch engels document lezen wil nog, maar blijkbaar moet je niet alles willen weten. 
Dat zegt jou misschien heel veel, maar voor mij is het nog steeds abacadabra.
offtopic:
Het zegt mij vooral dat er een heleboel dingen zijn waar ik geen ruk van begrijp
, maar ik kan er ook uit begrijpen (omdat ik het al een beetje wist natuurlijk
) dat het idd iets met potentieel medicijn tegen kanker is
.
Het zegt mij vooral dat er een heleboel dingen zijn waar ik geen ruk van begrijp
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1