ik heb een shuttle SN95G5 V1.2, met daarbij 2 WD Raptors 36Gb (identieke, samen gekocht), wel op dat moederbord zit een nForce3 chipset met onderstuening van RAID0, ik heb deze al ooit eens kunnen aanmaken, XP erop installeren en ie deed het totdat ik de timings van mn Ram's verlaagde (maar de Mhz ook verhoogde) wat resulteerde in een Bios die in default ging met andere woorden RAID0 weg, ik wil die opnieuw doen het lukt, derna heb ik al alles geprobeerd, is ie zelfs al in de computerwinkel geweest waar ze iets van servers enzo kennen, daar geven ze als antwoord het gaat niet doordat die raptors een Sata controller hebben toegemeten en deze incompatibiteit geeft en dat er niets is beschadigd, (welke mening ik trouwens zelf in twijfel trek).
wel ie staat hier nu weer met zo een brol sata raid controller kaartje, deze heb ik eruit gewipt anders mis ik mijn PCI slot voor wlan, mijn BIOS geupdated, en nu zou ik graag eens die RAID BIOS van nForce zelf updaten moest dit mogelijk zijn
of kan me iemand helpen hoe het wel zou lukken
wel ie staat hier nu weer met zo een brol sata raid controller kaartje, deze heb ik eruit gewipt anders mis ik mijn PCI slot voor wlan, mijn BIOS geupdated, en nu zou ik graag eens die RAID BIOS van nForce zelf updaten moest dit mogelijk zijn
of kan me iemand helpen hoe het wel zou lukken