Toon posts:

Beamer voor WK

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij dit WK ga ik voor een grotere opzet qua hoe ik het WK ga volgen. Gewoon alles ff een tikkeltje groter en meer. Dwz, groot scherm etc etc maar ik ben er nog niet echt uit hoe ik het ga doen met een groot scherm. Ik kan wel gewoon een TV neerzetten, maar als je met een man of 30 ~ 40 naar een zon kleine TV gaat kijken is toch stukken minder. Een beamer bied uitkomst, maarja waar vind je een goede beamer die 2e hands is en niet duur? Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk geld uitgeven, dus huren zou een mogelijkheid zijn. Online zijn er wat winkels maar dan ben je al gauw 400 euro kwijt voor het hele WK. In m'n direct omgeving is er ook weinig te regelen qua een groot scherm / beamer.

Waar kan ik het beste voor kiezen? Gelijk eentje kopen, eentje huren of een andere opzet. Tell me!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 21:57
Op marktplaats een Barco scoren van 150 euri of zo?

This message was deleted

Verwijderd

zelfbouw beamer?

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Wat snap je niet aan de woorden "zelfbouw" en "beamer"?
Met de goede onderdelen kun je gewoon zelf een beamer bouwen, in een topic in de huiskamer heeft iemand (weet even niet meer wie) met behulp van een tft-schermpje en een oude overheadprojector zijn eigen beamer gemaakt, een beamer is tenslotte niet veel meer dan een hoop licht en een hoop lenzen, verwerkt in een mooi kastje.

We are shaping the future