[SAT] Comag Lidl ontvanger werkt niet met CD?

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:42
Sinds +/- 10 mei krijg ik geen beeld meer op de Nederlandse zenders. Ik krijg de melding: Kanaal gecodeerd. Duitse zenders (zijn gratis) ontvang ik perfect.

Ligt het hier aan? Of is er iets met de smartcard?

Kan ik iets veranderen zodat het wel werkt? Firmware upgrade kan niet, geen aansluiting ervoor. Via sat lukt dat ook niet, hij zegt dan dat het mislukt is. Zit er niets anders op dan een nieuwe ontvanger te kopen? Kan dat ook in Noorwegen of moet het een ontvanger uit NL zijn? Ik heb een Seca module, dus hij moet dan toch gewoon werken in een CI ontvanger, ongeacht waar die vandaan komt?

Verwijderd

Het heeft in ieder geval daar niks mee te maken, want in het artikel staat dat die lidl ontvanger niet werkt met canal digitaal omdat er uberhaupt geen smartcard inzit.
Heb je de ontvanger een maand uitgehad? Probeer in ieder geval een heractiveringsignaal op te sturen kan via internet, http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=155

• maarud
nee, ik heb hem al opnieuw geactiveerd...

BVN en zo ontvang ik wel goed....,zou het dan aan de kaart liggen?

Verwijderd

Voor de nederlandse zenders heb je tegenwoordig tenminste het settoppakket nodig (39,95 pj). Alleen NED 1, 2 en 3 zijn FTA CA (Conditional Access via kaart).

• maarud
Ik heb het basis-abo, daar zit het settopbox pakket standaard bij in.

Zou het aan de module liggen, ik heb ergens gelezen dat Canal Digitaal deze niet meer ondersteunt.. (Aston versie 1.03)

• maarud
Hij heeft nu weer beeld, maar geen geluid. Kan het eraan liggen dat de module te weinig stroom krijgt oid?
Pagina: 1