Heren en dames,
Ik heb sinds gister een Creative Sound Blaster Audigy Platinum eX. Deze heb ik, nadat ik netjes m'n onboard sound heb uitgeschakeld (drivers en bios optie), in mijn PC geklikt, drivers geïnstalleerd, en het grote genieten kon beginnen.... Dacht ik....
Want na zo'n 15 minuten krijg ik een piep te horen, waarna m'n hele systeem bevriest, en ik niets anders kan dan een reset.
Ik heb daarna maar direct de nieuwste drivers van Creative gedownload, geïnstalleerd, doch, hetzelfde probleem blijft.
Nu heb ik wel meer gelezen over brakke driver support, maar het mag toch niet zo zijn dat je hele systeem vastloopt door je geluidskaart?
Voor de zekerheid, de rest van m'n specs:
MSI RS480M2-IL moederbord (Ati Radeon chipset)
380Watt Coolermaster voeding
AMD64 3000 processor
2x 256MB PC3200 400Mhz TwinMos
MSI Radeon 700Pro 128MB DDR3
NEC 3520 DVD brandertje
160GB Maxtor Sata HD
Iemand een oplossing?
// Ik zie dat er in dit topic een soort gelijk probleem is...
ATI Radeon XPRESS 200P en Audigy2 crash
Daar wordt alleen geen werkend antwoord gegeven...
Ik heb sinds gister een Creative Sound Blaster Audigy Platinum eX. Deze heb ik, nadat ik netjes m'n onboard sound heb uitgeschakeld (drivers en bios optie), in mijn PC geklikt, drivers geïnstalleerd, en het grote genieten kon beginnen.... Dacht ik....
Want na zo'n 15 minuten krijg ik een piep te horen, waarna m'n hele systeem bevriest, en ik niets anders kan dan een reset.
Ik heb daarna maar direct de nieuwste drivers van Creative gedownload, geïnstalleerd, doch, hetzelfde probleem blijft.
Nu heb ik wel meer gelezen over brakke driver support, maar het mag toch niet zo zijn dat je hele systeem vastloopt door je geluidskaart?
Voor de zekerheid, de rest van m'n specs:
MSI RS480M2-IL moederbord (Ati Radeon chipset)
380Watt Coolermaster voeding
AMD64 3000 processor
2x 256MB PC3200 400Mhz TwinMos
MSI Radeon 700Pro 128MB DDR3
NEC 3520 DVD brandertje
160GB Maxtor Sata HD
Iemand een oplossing?
// Ik zie dat er in dit topic een soort gelijk probleem is...
ATI Radeon XPRESS 200P en Audigy2 crash
Daar wordt alleen geen werkend antwoord gegeven...
[ Voor 10% gewijzigd door Gumball op 25-05-2006 17:24 ]