OK, ik heb nu pas een raar probleem.
Mijn broertje kwam gister naar me toe "XiN-eViL, m'n pc doet raar"
Ik dacht "zucht, wat nu weer".
Nu blijkt dus, dat als jij a-z intypt hij A-Z krijgt (maar niet bij alle letters, bij sommige hoor je zo'n piep uit de pc komen), en als hij 1-9 en 0 intypt (die boven de letters op het tobo) krijgt hij ook die tekentjes die daarboven staan (of soms ook zo'n piep)
In plaats van enter doet de pc shift-enter.
Shift werkt ook niet, dan wroden de letter niet weer klein ofzo.
Nu had ik al van alles geporbeerd, maar kwam er niet uit, dus ik deed een format, maar tijdens de installatie van Windows XP blijft hij gewoon die letters fout doen, waardoor je dus gewoon zeg maar helemaal niks kunt (want leestekens zoals :, ', " en ` doen het dus ook niet).
Wie o wie heeft dit ooit gehad, of weet een oplossing
.
Mijn broertje kwam gister naar me toe "XiN-eViL, m'n pc doet raar"
Ik dacht "zucht, wat nu weer".
Nu blijkt dus, dat als jij a-z intypt hij A-Z krijgt (maar niet bij alle letters, bij sommige hoor je zo'n piep uit de pc komen), en als hij 1-9 en 0 intypt (die boven de letters op het tobo) krijgt hij ook die tekentjes die daarboven staan (of soms ook zo'n piep)
In plaats van enter doet de pc shift-enter.
Shift werkt ook niet, dan wroden de letter niet weer klein ofzo.
Nu had ik al van alles geporbeerd, maar kwam er niet uit, dus ik deed een format, maar tijdens de installatie van Windows XP blijft hij gewoon die letters fout doen, waardoor je dus gewoon zeg maar helemaal niks kunt (want leestekens zoals :, ', " en ` doen het dus ook niet).
Wie o wie heeft dit ooit gehad, of weet een oplossing