Achterslotbrackets te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Hai allemaal,

Ik zal maar gewoon ter zake komen, maar dit is wel een rare vraag.

Ik heb via een heel leuke deal een paar honderd (ja, je leest het goed) Nvidia Vanta agp kaarten overgekocht en nee, ze zijn niet van de vrachtwagen af gevallen.

Er is alleen 1 probleem. Ze zijn allemaal low-profile, dus mijn vraag is of er High-profile achterslots te koop/verkrijgen zijn.

Ik ben al een weken op zoek naar hoe ik ze moet noemen in google, maar ik kom er maar niet op en weet niet hoe die krengen heten.

Heb al via via met Nvidia kontakt opgenomen en zelfs met Ati, maar die dingen verkopen ze niet los.

Als iemand mij kan helpen om die aan die dingen te kunnen komen ben ik jullie zeer dankbaar, anders heb ik niks aan de videokaarten.

p.s. ik weet in s'hemels niet in welke forum moest plaatsen, omdat het een beetje video en hardware valt. Als het toch verkeerd is, kan de mod mij misschien in de juiste sub-forum plaatsen?

[ Voor 12% gewijzigd door Eichii op 25-05-2006 15:31 ]

• Eichii
Schopje voor nog een poging...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Die dingen heten 'brackets', maar ik kan ze ook niet vinden in Nederland.

In Amerika zijn ze wel te vinden.

Hier dus.

-disclaimer-
Ik zocht met Google op 'brackets', bij de plaatjes kwam ik een plaatje tegen van wat jij zocht (of wat ik dacht dat jij zocht), en heb daar de link van gepakt. Er zullen vast wel betere/goedkopere te vinden zijn, dit is alleen maar een hint in de goede richting :)

[ Voor 21% gewijzigd door Resistor op 28-05-2006 09:48 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien een beetje off-topic, maar ik ben wel benieuwd wat je in 2006 nog moet met een paar honderd nVidia Vanta kaarten. Die dingen zijn al wel 5-6 jaar oud en niet bepaald snel te noemen en dus ook niks meer waard.... Denk je ze wel te kunnen verkopen als je gewone brackets erbij doet..? Ben wel benieuwd aan wie....

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 29-05-2006 00:21 ]

Verwijderd

ja dat dacht ik ook al. Wat moet je met Nvidia Vanta AGP kaarten? Die kaarten zijn hoogsten 3-5 euro waard.... Alhoewel ik nog geeneens voor 5 euro zo'n kaartje zou kopen.

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:37
Bij deze aantallen kun je ze natuurlijk ook gewoon laten maken. Een firma als Muco kan dat voor je doen.

Muco Technologies BV
Pleimuiden 12 E
1046 AG Amsterdam
The Netherlands

Tel: +31 - (0)20 - 618 29 81
Fax: +31 - (0)20 - 412 26 16
E-mail: info@brackets.nl

• Eichii
Thank you Jeronimo2003 voor de zeer bruikbare tip en heb een paar dagen geleden een prijs aangevraagd. (bij Muco)

Ik kwam er ook plots achter dat ze ook in seriele brackets pasten, dat waren er dus 60 minder die we nodig hadden.

De kaarten hebben een functie voor bepaalde type pc's die zo goedkoop mogelijk moeten blijven.

Ik dank jullie allen voor de tips.
Pagina: 1