Toon posts:

Iemand die Magic speelt?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook tweakers die het kaartspel Magic the gathering spelen? zo ja wat voor (speciale) kaarten heb je?

Verwijderd

Yep, ik speel Magic. Mijn favoriete kaart is een 9/9 trample creature, waarbij je elke upkeep een enchantment moet sacrificen. Daar stop ik gewoon een +1+1 enchantment onder voor 2 mana die elke keer als hij naar je graveyard gaat terug naar je hand gaat. Killer combo! 10/10 trample creature, (6 mana) en dan een upkeep cost van 2 mana! :9~

Verwijderd

Topicstarter
wat is de naam van die kaart en uit welke serie komt ie, weet je dat zo?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb het een hele tijd gespeeld maar op een gegeven moment kwamen er zo veel nieuwe series uit dat het niet leuk meer werd:(

en toen ben ik gekapt:)

Verwijderd

Ik weet niet of ze hier nog veel zitten, maar Mork en Terrae spelen nog...

Ik heb een paar weken geleden mijn map vol rares verkocht (Verdant force, arena counterspell, etc)ik deed het nooit meer. Ik heb nog twee deckjes achtergehouden (zwart-suicide, tempest style, en rood-groen-oldksool).

Verwijderd

'k heb bijna alle Dragons :)
kleine verzameling :)
Maaruh, wat zoek je ? ik heb enorm veel kaarten. noem maar wat.
ik ben wel gestopt na die serie waarin Fading geintroduceerd wordt.

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 21:44 schreef Hermen het volgende:
Yep, ik speel Magic. Mijn favoriete kaart is een 9/9 trample creature, waarbij je elke upkeep een enchantment moet sacrificen. Daar stop ik gewoon een +1+1 enchantment onder voor 2 mana die elke keer als hij naar je graveyard gaat terug naar je hand gaat. Killer combo! 10/10 trample creature, (6 mana) en dan een upkeep cost van 2 mana! :9~
Das Endless Worm (groen) en Rancor (groen) heb ik ook gedaan ja :)

Verwijderd

Ik heb het 3 jaar gespeeld, maar werd de marketing tactieken van Wizards of the Coast een beetje zat...
Elke nieuwe serie is weer net iets sterker dan de vorige. Hierdoor raken je kaarten snel verouderd en moet je blijven kopen om bij te blijven. Dat vind ik belachelijk en heb er daarom de brui aan gegeven...

• Thetallguy
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 22:57 schreef IronClaw het volgende:
Ik heb het 3 jaar gespeeld, maar werd de marketing tactieken van Wizards of the Coast een beetje zat...
Elke nieuwe serie is weer net iets sterker dan de vorige. Hierdoor raken je kaarten snel verouderd en moet je blijven kopen om bij te blijven. Dat vind ik belachelijk en heb er daarom de brui aan gegeven...
Idd, vroeger kwam er maar 1 serie per jaar ofzo:? en dat viel dus best mee en je had daar ook baggerkaarten bij zitten. Maar nu ik lees van al die 10/10 dingen:r. (ok mijn beesten waren ook altijd meer dan 10/10 maar dat kwam door alle crusades en angelic voices:))

Ben wel nog een paar keer naar een magic-club geweest. Killers of the Coast in DenHaag, ken iemand dat?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb het op de middelbare school een tijdje gespeeld. Dat was in het tijdperk van de revised edition/fallen epires. Dat was erg leuk, maar de 4th edition was al minder en de ice age edition was zo'n beetje het moment waarop ik het niet meer leuk vond.

Er kwamen gewoon te snel teveel sets uit. Op een gegeven moment gingen de beschrijvingen van de kaarten helemaal nergens meer over, veel te uitgebreid. En dat alleen maar om ze iets anders te maken dan de rest.

Het spel zelf was ook erg leuk, maar het leek vaak toch meer om het verzamelen te gaan. Het kostte me best wat geld en op een gegeven moment had ik dat zelf ook door ;)

Verwijderd

Ik heb hier nog zo'n kaartje liggen..

Uhm ff kijken wat er op staat..

"Black Lotus"...

Is dat wat?

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

ik heb van tempest tot urza's saga compleet, interesse, is namelijk tekoop.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Heb al een tijdje niet meer gespeeld. Begon het een beetje beu te raken toen er zoveel sets achter elkaar werden uitgebracht.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik speelde vanaf Unlimited tot... even nadenken... ik denk dat de laatste set die ik meegemaakt heb Alliances was. Of Mirage (wat van die twee dan ook de laatste was).

Lang geleden sinds ik die kaartjes heb aangeraakt. Het was gewoon jammer dat er zoveel losers Magic begonnen te spelen hier in de buurt, werd de sfeer hartstikke verpest. Toen ben ik er ook mee gestopt.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:18

BrZ

Tja, heb het ook gespeeld, en ben ook gestopt omdat het gewoon te commercieel werd...

Hmm, goed idee zeg, ik ga morgen weer es proberen wat van die oude kaarten te vepatsen :)
Altijd leuk om van die kinderen te laten kwijlen bij "Arabian Nights" kaarten >:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tijdje gespeeld, heb iets van 500 kaarten ofzo, voornamelijk 5th en ice age
heb toen met veel moeite nog 2 4th starters en een hele doos met 4th uitbreiding gekocht, vond die verkoper niet cool dat ik zijn laatste 4th opkocht :P

laatst weer 2 nieuwe kant en klare decks van die laatste serie gekcoht gewoon voor de kaartjes, ik speel al een tijdje niet meer, ik vind die kaart abilities allemaal al te veel, aan je fift en ice age heb je bijna geen ruk meer, op een paar na, soms kan je nog wel leuke combo's maken, maar dat vaslt nogal tegen, tekeningen gaan er ook niet altijd op vooruit, mijn favoriete artist is nog steeds Melissa Benson :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wetherlight is compleet hiero.
Wat kan me dat opleveren? 200 à 300 gulden?
Ik speel het nooit meer namelijk.
Overigens wel een subliem meesterwerk van een spel.
Het Pokémon-spel is dus echt een vette rip-off!!

Verwijderd

Ik heb een heel simpel deck.
Met groene kaarten, gewoon wat creatures met regenerate, en dan wat Rancors erop gooien en over de ander heen walsen.

Dit gaat heel lekker >:)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb een heel sliver deck >:) lekker cheap en rap snel sterke beesten >:) paar groene slivers die alle slivers +1/+1 doen en dan een Chrystal sliver erbij -> all slivers cannot be the target of spells or enchantments >:)>:)
resultaat,
stuk of 12 slivers van 6/6 flying, first strike en banding >:) die imuum zijn voor practisch alles :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik speel op school nog weleens, ik speel het pas 1,5 jaar ofzo (ben 23)

Vindt het wel een leuk spel, vooral de emperor variant(dan speel je met zijn 6-en of meer)
met zijn vijfen de pentagram variant is ook leuk.

leukste kaart: the big furry monster
bestaat uit 2 kaarten die gelijk tijdig gecast moeten worden.

99/99 beestje kleur zwart

tekst:
It,s big, no it's really big, no,no,no it's even biggger than that.

kjomt trouwens uit de unglued-serie, dus geen officiele wedstrijdkaart.

speel zelf meestal met 2/3 kleuren decks van ongeveer 75 kaarten

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 23:47 schreef Sigma het volgende:

"Black Lotus"...

Is dat wat?
LOL

Verwijderd

Mij heeft t ook gespeeld heb nog een hoop ervan liggen, Vond het nie meer leuk teveel series die er kwamen etc.. |:(
nu doek aan warhammer :)

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Yep, speel nog steeds Magic, alhoewel niet zoveel meer als vroeger, heb een kaartje of 4 a 5000, tja je moet toch wat he ;)

speciale kaarten, ja weet ik het, vroeger was ik best blij met mijn royal assasins, maar nu ik vier avatar of woe's heb vallen die ook een beetje tegen.

ziekste kaart van magic? ik denk nog steeds enduring renewal. je tegenstander dood de beurt nadat je hem in brengt, gegarandeerd >:)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• BitBit3r
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Idd kwamen er veel te veel kaarten uit. Heb de fourth edition op 2 kaarten na compleet gehad maar heb nu alles verkocht voor 600,- ofzo >:) (2000 kaarten)

mzzl,

BitBit3r

Wat er ook gebeuren moogh...

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
o nee, de anarchist/denying wind combo is ook wel leuk, 9 kaarten removen from game, en je denying wind weer in je hand, samen met een eh, eh, eh, nah ja, zo'n blauwe wizard, haal je je anarchist weer terug, cast je je denying wind, weer 9 kaarten, wat beestjes die mana maken, en een intruder alarm, en je tegenstander is in 1 beurt leeg.

(let wel, dit is als je voor de fun speelt, in een toernooi lukt dit je nooit, dat is meer Murder Death Kill)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Subliem combootje (waar ik al menig beestje naar het kerkhofje gejaaid heb):

Sorceress Queen & Transmutation

Sorceress Queen maakt een willekeurig 0/2 (daar sta je dan met je 9/9 :)) en Transmutation maakt em 2/0.. *zwaai zwaai*

Of Paralize & Death Strokes doen het ook wel lekker :)

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb jaren geleden MTG gespeeld toen de Arabian limited serie net uit was. Heb gespeeld tot ongeveer de Fallen Empires en daarna niet meer. Veel kaarten weg gedaan maar ik heb nog wel wat op zolder liggen geloof ik. De prijzen van kaarten werden zo hoog (ik vond 300 piek voor een Mox of Black Lotus toen al veel.. ), en het werd zo'n gekkehuis dat het niet meer leuk was.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb het ook tijdje gespeeld,

vraag me af wat die kaartjes nu waard zijn. Toen ik het speelde was een goede rare 25 piek ofzo, toen kwamen die collecter's kaarten,(met gouden randje, puur voor collectors, zaten maar een paar van die dingen in een box), en die dingen waren echt veel waard.
Ben er toen ook mee gestopt, had mijn been gebroken en mijn enige inkomsten kwamen uit een krantenwijk. :D

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Acolyte57

Acolyte57

Heeft iemand anders hier nog lekker actief meegedaan aan de 'black summer'? :)
(Zomer van .. 9x, durf ik niet meer zeker te zeggen, toen Necropotence decks helemaal in waren. Damn wat was dat een lekker deck.. zuran orb, necro, larry's disc en maar lekker veel knights neerleggen :))

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Skippy
  • Laatst online: 12-12-2023

Skippy

Down Under

Mijn beste creater was Royal assin
De kan tapped creaters killen.
en nog een leuke combo is
een ventje met venom, lure, regenaration.
lure alle creaturs moeten hem blokken
en venom alle mannetjes die hem blokken gaan dood en regenatation' voor dat je hem in leven kan houden. >:)

- = [ en ik huppel weer verder ] = -

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
hehe, die combo ken ik ook. Kon met de Thicked Basilisk of zo'n vliegende kip (maar die was iets onhandiger).

Verwijderd

Sorry hoor maar dat mag niet :)
Als je regenerate is hij al in de graveyard geweest dus zijn de enchantment eraf :)
2 bad :)

Verwijderd

regenerate is preventen dat ie naar de graveyard gaat, kan lekker wel dus :)

Verwijderd

Ehhhhhhhhhhhhhhh ja, ik snap het echt helemaal...... NOT!!

Maar als jullie dat leuk vinden, heb ik daar respect voor, als jullie gaan Magic-en ga ik wel LANnen..... :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

tis al weer ff lang geleden .. Maar Regeneration is een Instant en gebeurd dus eigenlijk tussen het "killen" van het creature en daadwerkelijk verhuizen naar de graveyard.

Geloof ik dan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op vrijdag 26 januari 2001 20:24 schreef tazzman het volgende:
tis al weer ff lang geleden .. Maar Regeneration is een Instant en gebeurd dus eigenlijk tussen het "killen" van het creature en daadwerkelijk verhuizen naar de graveyard.

Geloof ik dan.
klopt, combo kan dus wel :)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)

"Black Lotus"...

Is dat wat?
LOL

Voor diegenen die de black lotus niet kennen, als je hem echt heb, hij is minstens een paar honderd gulden waard :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op vrijdag 26 januari 2001 19:55 schreef K-Mile het volgende:
regenerate is preventen dat ie naar de graveyard gaat, kan lekker wel dus :)
regeneraten kan wel, tenzij de kaart geburied wordt...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Ik heb t gespeeld vanaf het begin dat het in nederland was te krijgen.. Was leuk toen. spelregels uitzoeken enzo vage decks en kaarten waar je nu nooit mee zou spelen...

Later wassik vrij fanatiek, ook op toernooien enzo... Kwas n jaartje of 15 a 16 toen en meestal wel een van de jongste...

helaas is het me te commercieel geworden, rare kaarten, veel nieuwe series drbij en vooral dec mensen die toen Magic gingen spelen waren een stuk jonger enzo... het was gewoon niet oz leuk meer als eerst

Ik heb de kaarten nog wel een een leuk deck waarmee ik nu op geen enkel toernooi meer zou mogen kunnen spelen...

Verwijderd

Topicstarter
trouwens begin februari komt de uitbreiding op Invasion uit.... Planeshift heet die uitbreiding geloof ik

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik speelde het altijd met een paar mensen op school, af en toe met zijn vieren of zessen met teams. Emperor was vooral cool: 2 teams van 3 mensen elk, de middelste is de Emperor die pas kan worden aangevallen als een van zijn teamleden naast hem dood is. De Emperor kan wel beestjes summonen en die naar de battlefields van zijn teamleden vervoeren. :)

Maar nu zie ik die mensen te weinig en als we bij elkaar komen spelen van AD&D, veel leuker. Bovendien kwamen er teveel series uit en Portal was al helemaal erg, zeker toen ook de normale kaarten gingen 'verportallen' (niet meer 'summon goblin' maar 'creature - goblin' en nog zo wat dingen :()

Wat ik altijd wel een cool one on one deck vond was een puur rood direct damage deck zonder creatures en met 4 Manaflares en verder alleen maar fireballs etc. Meestal had je je tegenstander dan wel in 5 beurten dood. de vier beurten daarvoor alleen maar mana sparen en dan een Fireball van 22 damage gooien >:) Echter wel makkelijk te voorkomen met een wit deck en Circle op Protections.

Verder had ik wel een cool artifact deck met Chimera's en Lifeline, Lifeline zorgt ervoor dat elk beest dat naar de graveyard gaat op het eind van de ronde weer in het spel komt. Chimera's waren 2/2 artefact creatures met een special ability als flying of trample en je kon ze sacrificen om een andere chimera een +2/+2 counter en die special ability te geven. OP het eind zat je dus met 16/16 flying trample first strike beesten >:)

En witte decks waren ook altijd lachen.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zaterdag 27 januari 2001 14:13 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]
LOL

Voor diegenen die de black lotus niet kennen, als je hem echt heb, hij is minstens een paar honderd gulden waard :)
Dat zal wel niet, want zelfs in de eerste edities was de Black Lotus een dikke rare. Laat staan nu.

Voor die hem niet kennen... uit mijn hoofd.. het was een gratis artifact (geen casting cost) dat je kon sacrificen voor 3 mana van welke kleur dan ook. Vergelijkbaar met een Dart Ritual maar dan zonder casting costs en vrije keuze van kleur.

Bijzonder effectief om snel je eerste creatures op tafel te gooien.

• Acolyte57

Acolyte57

En een bijzonder stom object om 400 piek aan uit te geven. Just IMHO, dat vond ik ook al toen ik nog speelde :)

Verwijderd

"Black Lotus"...

Is dat wat?
Is dit een grapje :0 black lotus $$$$

Verwijderd

ik d8 dat Blck Lotus je 4 mana van iedere willekeurige kleur gaf ..... uit mijn hoofd :)
maargoed, die combo met dat regennerate, tjah, dat zal dan wel :) ik heb het al zo lang niet meer gedaan .......

Verwijderd

"Black Lotus"...

Is dat wat?
Nee. Ik kan er goedkoop vanaf komen als je wilt. Als je mij 10 piek geeft zorg ik er gegarandeerd voor dat je die kaart kwijt bent. Ok? ;)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 14:25 schreef Death Angel het volgende:
ik d8 dat Blck Lotus je 4 mana van iedere willekeurige kleur gaf ..... uit mijn hoofd :)
maargoed, die combo met dat regennerate, tjah, dat zal dan wel :) ik heb het al zo lang niet meer gedaan .......
3
en idd zijn er combo's mee mogelijk om iemand in een keer af te slachten..

Verwijderd

owja, net ff nagekeken ja: add 3 mana of any single colour to you mana pool :)

• Saus
  • Niet online
ik heb hier ook nog een geweldige combo liggen

Circle of protection black
en nog een redelijk zeldzame kaart waar ik de naam van kwijt ben, zoon duivel (volgens mij 4th edition)
iig, die "duivel" maakte alle mana naast hun orginele ook een swamp, Karma geeft (hoe zeg je dat op zun nederlands) 1 damage voor iedere swamp die je hebt, en circle of protection black weerhoudt je ervan zelf dood te gaan

natuurlijk heb ik dat niet zelf bedacht maar gewoon uit de Duelist gehaald (geweldig blad trouwens)

in de edit: ben trouwens gestopt toen Wetherlight uitkwam, toen ging het mij te snel, mijn zus heeft btw alle homelands (samen zijn we goed voor zoon 5000 kaarten)

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 14:13 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]
LOL

Weet je dat zeker? Ik heb zo'n kreng wel ergens liggen, zat in mijn starterset. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ :P

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik denk dat een paar honderd gulden een understatement is. Black Lotus of een Mox in mint condities gaan op beurzen voor werkelijk grof geld weg.

Beetje ziekelijk.. tis en blijft een hoopje karton.. Maar het artwork van die kaarten .. er zitten werkelijk meesterwerkjes tussen. Zijn die ook als poster te krijgen? (Dus zonder de rest van de kaart..alleen die afbeeldingen?). Er zitten werkelijk staaltjes schilderwerk tussen, die zouden helemaal niet gek staan boven de open haard :)

Verwijderd

Kan mijn kaarten alleen een beetje niet meer vinden.

Ik had ze eigenlijk ook gekocht om te verzamelen voor de art, maar dat is er nooit van gekomen.

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ik ben net begonnen met spelen. Jammer dat ik er niet eerder mee ben begonnen, maar niemand in mijn omgeving speelde dat toen.

Ik leer het nu van een vriend van mij, en ik kan wat deks van hem lenen. Hij speeld het ook al jaaaren.
Ik zal over een tijdje waarschijnlijk zelf wat aan gaan schaffen. Alleen zijn die kaarten zo tering duur, je moet er ook aardig wat van hebben om een beetje redelijk dek te verkrijgen.

What the heart requires may never be understood by the mind!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op zondag 28 januari 2001 19:38 schreef The Invisible het volgende:

[..]
Weet je dat zeker? Ik heb zo'n kreng wel ergens liggen, zat in mijn starterset. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ :P
Heel zeker

Black Lotus = heel veel ping ping
Tenminste voor de verzamelaars, ik zelf vind het maar een zo zo kaart en zeker niet meer als F5,- waard...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hij is zeker handig ja maar niet onvervangbaar. Het is geen must have kaart, net zoals Moxen, ze komen alleen wel de snelheid van je deck ten goede.

Geen enkel kaartje vind ik zo veel geld waard.. zeker niet omdat ik weet wat ze vroeger gekost hebben toen we ze kochten.. :) Het spel vond ik altijd erg leuk maar je werd gewoon expres op kosten gejaagd en iedereen liet zich lekker gek maken.

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Als je kaarten koopt zou ik ze toch los kopen. Het klinkt natuurlijk een beetje lijp als je 60 gulden aan 3 kaarten uitgeeft (heb ik gedaan... had 3 Royal Assasins nodig :)) maar dan heb je wel een deck wat echt goed is. Als je gewoon boosters koopt moet je maar een beetje hopen of je iets boeiends krijgt, het meeste heb je niet nodig.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat een booster kopen een erg leuke ervaring is... de verrassing, wat is je 'rare', en dan die overheerlijke geur van net nieuwe kaarten. Oh... heerlijk was dat :P

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Acolyte57

Acolyte57

Op zondag 28 januari 2001 20:01 schreef tazzman het volgende:
Beetje ziekelijk.. tis en blijft een hoopje karton.. Maar het artwork van die kaarten .. er zitten werkelijk meesterwerkjes tussen. Zijn die ook als poster te krijgen? (Dus zonder de rest van de kaart..alleen die afbeeldingen?). Er zitten werkelijk staaltjes schilderwerk tussen, die zouden helemaal niet gek staan boven de open haard :)
De meeste artiesten verkopen persoonlijk (dus los van WotC) lithos van hun werk. Als je heel veel geld hebt dan kun je zelfs originelen kopen, echter dat gebeurt niet tot nooit (Ik kende wel een paar die-hards toen ik nog speelde die speciaal naar het buitenland enzo gingen naar artist signings om te kijken of ze wat te koop hadden :)).

Dus zoek eens op de naam van de artiest die je gaaf vind, misschien dat ie een website heeft of iig contact informatie.

Er zijn overigens wel eens posters uitgekomen van magic kaarten maar die zaten dan in zo'n magazine en zijn een beetje crappy :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik bedoelde dus mooie posters.. zo'n origineel is onbetaalbaar. Maar gewoon een mooie poster en die dan in ramen.. ziet er toch aardig uit.

• Acolyte57

Acolyte57

En ik quote mezelf:
Op maandag 29 januari 2001 22:44 schreef Acolyte57 het volgende:
De meeste artiesten verkopen persoonlijk (dus los van WotC) lithos van hun werk.
Toegegeven, een litho is duurder dan een postertje, maar ook weer niet zo duur als een origineel kunstwerk :)

Verwijderd

Topicstarter
de planeshift die volgende week uitkomt schijnt qua art steeds meer de manga achtige richting op te gaan... ben benieuwd....

Verwijderd

Als iemand geintereseerd is om te kopen, ik heb nog wat liggen, mail me maar.
Pagina: 1