Amantes amentes
--
Be inspired!
Rietje tussen de toetsen en zuigen maar. Raad ik overigens niet aan met bier 
Ik heb het opgelost door het ding open te maken en te kijken wat er nog te redden viel. Hier kon ik de soep er gewoon uithalen en het geval van binnen uitsoppen. Hier werkt ie weer perfect.
Ik heb het opgelost door het ding open te maken en te kijken wat er nog te redden viel. Hier kon ik de soep er gewoon uithalen en het geval van binnen uitsoppen. Hier werkt ie weer perfect.
Waarom doe je dat? Zeker niet zo technischIk heb net een kop espresso over mijn toetsenbord gegoten
Gewoon de toetsen los halen en alle koffie er uit drogen. Daarna afzoppen, anders plakt ie nl.
Ik heb eens een glas cola over m'n c64 gegooid! Die heb ik toen in een emmer water gezet en daarna lekker in de zon laten drogen. Ik kan nog steeds greenbarret spelen!
[Flauw mode]Ik heb net een kop espresso over mijn toetsenbord gegoten
Als je een toetsenbord wil dopen voor ingebruik name, moet je dat klasiek doen met Champagne
[End Flauw mode]
Het beste kun je hem uit elkaar halen, dus ook alle toetsen.
Zorg er wel voor dat je alles weer op de juiste plaats terug plaatst.
Smfrtd ltokh kr bsm for btrr,fr xommrm
(Anders krijg je van die vreemde zinnen)
Gooi dan alles in een sop, dus toetsen, behuizing en niet de electronica.
Niet te heet water, anders lost de toetsen inkt op.
Maak de electronica ook schoon, een Föhn doet wonderen.
Spoel ze na 30 minuten af onder de kraan, maak het zooitje droog en plaats het terug.
Werkt het niet, open de kliko en dump het bord
Mzzl Diamon
And The Only One
Om te vieren dat ik een nieuwe pc had, gooide ik destijds een half flesje bier in me toetsenbord. Heb hem flink op de kop gehouden, en alles LEEK okey...
Maar de volgende dag bleven alle toetsen plakken, dus dat was dik balen...
Maar gewoon toetsenbord opgengeschroeved, die plasticflappen met sensorren(ofzowiets) met een doekje afgenomen, en de rest in een bak met heet water gedondert.
En zoals je ziet hij doet het PRIMA!!
Greetz
Maar de volgende dag bleven alle toetsen plakken, dus dat was dik balen...
Maar gewoon toetsenbord opgengeschroeved, die plasticflappen met sensorren(ofzowiets) met een doekje afgenomen, en de rest in een bak met heet water gedondert.
En zoals je ziet hij doet het PRIMA!!
Greetz
edit:
Vergeet niet ff een documentje ofzow te maken van hoe de toetsen nu op je toetsenbord zitten, is wel zo makkelijk bij het in elkaar zetten
Vergeet niet ff een documentje ofzow te maken van hoe de toetsen nu op je toetsenbord zitten, is wel zo makkelijk bij het in elkaar zetten
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
/me kan z'n toetsenbord met z'n ogen dicht weer in elkaar zetten. snackman is geen echte tweaker!
This too shall pass
Ja, zoals anderen al zeiden:
Openmaken, schoonmaken,evt. froogfohnen en weer in elkaar draaien.
Zou ie het weer moeten doen...
Openmaken, schoonmaken,evt. froogfohnen en weer in elkaar draaien.
Zou ie het weer moeten doen...
Het grootste gedeelte kan ik wel, maar vreemd genoeg vergeet ik AAAAAALTTTTTIJDD de plaats van die M$-knopjes (welke idioot heb die knoppen er dan ook opgezet)
Greetz
Greetz
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Pagina: 1