Toon posts:

Pc start opnieuw op zodra ik counter strike source opstart

Pagina: 1
Acties:
  • 641 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik Cs: source opstart, start mijn pc opnieuw op... Ik heb al het hele net afgezocht naar wat hiervan de oorzaak kan zijn, maar ik kan niets vinden. ;(

Ik heb CSS sinds 2 dagen ( origineel ). Ik installeer het spel en laat Steam alles downloaden wat hij nodig heeft. Als ik dan het spel start, start mijn pc opnieuw op :S ik snap er echt niets van. Ik heb css al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar het blijft voorkomen.

Ik heb een AMD sephron 3300 met een Nvidia GForce 6200, 512 mb ddr-ram en een winfast moederbord, alles nog geen 2 weken oud. OS is XP prof met sp2.

Misschien heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand hoe ik het moet oplossen.

Alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien leuk om ook even na te kijken: [rml][ CSS] De computer herstart tijdens het spelen[/rml]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik ook al naar gekeken, maar bij deze gast doet css het wel maar start hij na ongeveer een uur opnieuw op, mijn pc start meteen opnieuw op, ik kan niet eens in het spel.

Ik start css, hij begint met laden, en na 3 sec nadat ik hem opstart, start mijn pc opnieuw op... ik word er echt helemaal gek van :?

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 15:04
Volgens mij moet je eens naar www.nvidia.com surfen en de nieuwste drivers downloaden voor je kaart.

Download ook maar de nieuwste drivers van je moederbord....

[ Voor 3% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2006 13:40 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een winfast 760GXK8MC moederbord en dat is nou net weer diegene die niet in het lijstje van drivers voorkomt op de site van winfast 8)7

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Zet eens uit dat je PC opnieuw opstart als 'ie een BSOD krijgt.

Configuratiescherm -> Systeem -> Tabblad Geavanceerd -> Bij opstart- en herstelinstellingen op 'Instellingen' klikken -> 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.

[ Voor 11% gewijzigd door Rhannie op 25-05-2006 13:53 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• J0J0
http://cgi.ebay.ie/Foxcon...99244QQrdZ1QQcmdZViewItem

Is dit jouw moederbord?

Er zit iig een Sis 760GX chipset op.

De drivers moet je dus wel op de website van Sis kunnen vinden.

Of hier.... http://www.foxconnchannel...ard_2.cfm?pName=760GXK8MC

[ Voor 69% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2006 14:15 ]

specs

• J0J0
Mazärr schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:50:
ik heb een winfast 760GXK8MC moederbord en dat is nou net weer diegene die niet in het lijstje van drivers voorkomt op de site van winfast 8)7
Winfast waar jij naar refereert is dan ook van Leadtek.

Jouw moederbord is ook een winfast, maar dan van Foxxcon, lekker verwarrend haha :P

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus dan moet ik de drivers voor de SiS IDE downloaden ? Sorry voor de "domme" vragen wat dit betreft ben ik een echte digibeet :9

• J0J0
Euhm de SIS IDE ja, de agp ook, neem ook maar meteen de LAN en audio drivers erbij ;)

specs

Verwijderd

Topicstarter
in ieder geval, na het updaten van mijn videokaart en het uitvinken van automatisch opnieuw opstarten doet counter strike het perfect. Maar het lijkt me toch sterk dat het spel het totaal niet doet, en dat de pc opnieuw opstart, omdat ik niet de juiste drivers had ... 8)7 maar hij doet het in ieder geval.

Hardstikke bedankt voor al jullie posts / hulp :)

• J0J0
Euhm kan jou sterk lijken maar dat is wel de werkelijkheid ;)

Is mij ook vaker gebeurd.

Als je spel je systeem eruit laat knallen ligt het meestal aan de drivers.

[ Voor 47% gewijzigd door J0J0 op 25-05-2006 18:57 ]

specs

Pagina: 1