Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bespaar € 200 milj. met petitie

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Spaarpott
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 20:43
Beste allemaal,

U kunt door mee te doen aan deze petitie (kost 20 seconden)uw bijdrage leveren aan het stoppen van een uitzinnige vorm van bureaucratie binnen de EU.

Het gaat om het volgende: binnen het Europees parlement bestaat een ingeburgerd gebruik als gevolg waarvan éénmaal per maand het volledige Europese parlement met alle medewerkers en een bijna complete kantoorinventaris voor enkele dagen verhuist van Brussel naar Straatsburg. De enige reden hierachter is dat Frankrijk dit zo graag wil. 99% van de rekening - op jaarbasis ongeveer 200 miljoen euro - wordt toch betaald door de andere aangesloten landen.

Nu heeft een aantal europarlementsleden van verschillende partijen en uit verschillende landen een actie op touw gezet om aan deze geldverspilling een eind te maken. Zij hebben hiervoor één miljoen handtekeningen nodig zodat dit onderwerp op de agenda van de Europese commissie kan worden gezet.

Binnen een paar dagen zijn er een kleine 100.000 handtekeningen binnen maar dit moeten er dus één miljoen worden.

Surf daarom naar: http://www.***.***

en zet je handtekening zodat we met z'n allen een eind maken aan deze geldverspilling!!

Zegt het voort, zegt het voort......

Hartelijke groet!

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 25-05-2006 14:12 ]

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 08:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

helemaal mee eens!

daarom heb ik het ook getekend.

ik ben voor een sterk en groot EU en een EU regeer orgaan wat sterk is, maar dit soort dingen maken het lomp en onzinnig

[ Voor 3% gewijzigd door Bezulba op 25-05-2006 13:25 ]

blup

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Oké, how could you not sign this :P

leoaq.fm // Jeune Loop

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Agreed. Normaal doe ik niet zo mee met dit soort kuddegedrag maar voor deze kwestie graag een uitzondering.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 14:47

FlyEragon

Alien Monkeys

Jeetje wat een verspilling weer, meteen getekend

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
Signed!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:13

Nik

Signed

Verwijderd

En van hetzelfde, alleen zette m'n autoaanvullen m'n website bij m'n naam :X foutje bedankt zullen we maar zeggen...

Verwijderd

Stomme Fransen! :(

Zo, getekend! :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit soort acties valt onder spam en is dus niet gewenst. Als je er echt reclame voor wilt maken, zet dan een link in je signature :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.