Mensen ik hoop zo dat jullie deze SATA noob willen helpen! Ik dacht ff na en dacht van laat ik ss een keer meegaan met de tijd. En ide achter me laten en SATA daarvoor in de plaats te nemen!
Maar goed ik dus zo'n sata PCI kaart gekocht (no onboard) met een VIA VT6421A chipset! Maar ik wou dus m'n 2 ONBOARD IDE-sloten laten voor wat ze zijn:
1 voor: HD master en slave
1 voor: dvd-rom (master) en dvd-brander (slave)
En dan kan ik nog een sata HD hangen aan m'n PCI kaart! Maar ik wil dus ook RAID uitschakelen (weet niet wat dat is en kan dus weg!) maar ik krijg via m'n bios niks te zien met het woord: ''SATA'' waar kan ik DAN raid uitschakelen?
Drivers zijn gewoon geïnstalleerd, via windows apparaatbeheer ook geen problemen! Waar kan het DAN aan liggen mensen?? En op m'n sata kaart zit ook zo'n ide controller
ik dus m'n master HD erop aangesloten maar dat wil ook niet werken, geen boot devices te zien!
grtz, ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben
Maar goed ik dus zo'n sata PCI kaart gekocht (no onboard) met een VIA VT6421A chipset! Maar ik wou dus m'n 2 ONBOARD IDE-sloten laten voor wat ze zijn:
1 voor: HD master en slave
1 voor: dvd-rom (master) en dvd-brander (slave)
En dan kan ik nog een sata HD hangen aan m'n PCI kaart! Maar ik wil dus ook RAID uitschakelen (weet niet wat dat is en kan dus weg!) maar ik krijg via m'n bios niks te zien met het woord: ''SATA'' waar kan ik DAN raid uitschakelen?
Drivers zijn gewoon geïnstalleerd, via windows apparaatbeheer ook geen problemen! Waar kan het DAN aan liggen mensen?? En op m'n sata kaart zit ook zo'n ide controller
grtz, ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 12:45 ]