Toon posts:

[Mobo] Gezocht, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Ik zit een beetje rond te kijken naar moederborden want ik wil graag een nieuwe. Ik heb al veel rondgekeken d.m.v. google en grote winkles (alternate etc).
Er moet een pci-e slot op zitten, een p4 630, sata (liefts met raid controller), goede audio en ddr2 geheugen.
Ik heb al veel rondgekeken maar dan vind ik vaak dure borden met extra's als onboard vga en ingebouwde wlan maar dat wil ik niet.
Ik zoek een simpel bord dat niet duurder is dan 120 euro.
Heb al veel rondgekeken maar niet echt een goed bord gevonden. Zijn er mensen die nu een goed bord hebben of die mij een aanraden? Het liefst een Asus.

Groetjes :)

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dan ga je naar de Asus site, kijk je welk moederbord aan je eisen voldoet. Typ je het serienummer van dat ding in in google om een review op te zoeken. Alstie goed uit een review komt koop je hem en anders begin je weer van voren af aan.

Iets meer eigen inzet is denk ik wel vereist.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dan heb je blijkbaar niet goed gekeken. Je geeft zelf aan dat je op Alternate gekeken hebt. Als ik op de site kijk, dan zie ik genoeg Asusplanken die aan je eisen voldoen en die minder kosten dan 120 euro.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Ghost Rider
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-01 21:41
Ik heb zelf onlangs een Asus P5LD2 SE gekocht. Misschien is dat iets voor je. Ik heb er zelf een Pentium D 940 op draaien en dat loopt super

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk gewoon eerst rond op de websites van de moederbordfabrikanten. Noteer de borden die aan jouw eisen voldoen en kijk vervolgens welke PC-boeren ze op hun voorraad hebben en haal het daarvandaan. Zie verder ook de PMG FAQ » Welke moet ik nemen? :)

Dit topic is gesloten.