Toon posts:

Na nieuwsbericht Elephant's Dream geen meukpost van download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Opensource-animatiefilm in première gegaan -> T.net had al eerder over de film Elephant's Dream bericht, maar nu de film gratis te downloaden is - http://orange.blender.org/index.html - plaatsen jullie geen vervolg nieuwsbericht of meukpost?

Ik had het een aantal dagen geleden gesubmit, maar kennelijk is mijn submit 'gemist'? Net zoals het 'incident' van mijn KOffice post - Voor KOffice 1.5 geen vermelding in de meuktracker? - die ook gemist was? Als ik paranoide zou zijn zou ik denken dat al mijn submits bij ontvangst automatisch gedelete worden.

Maar kan er in ieder geval a.u.b. nog even een nieuwsbericht of op zijn minst een meukpost geplaatst worden voor de download van Elephant's Dream? Dit is een open source/gratis film van unieke kwaliteit die demonstreert dat open source software als Blender niet onder hoeft te doen voor dure professionele closed source software.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Meuktracker is er voor programma's en andere soorten software-updates, niet voor films en muziek. Vandaar dat je er ook niks terugvind over films en muziek.

Nee, ook jou submits worden niet op een of andere wonderbaarlijke wijze verwijderd, gedeletete of op welke wijze dan ook gemist. Jij bent niet de enige die updates instuurt.

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 10:21

Inge Janse

post-l33t

Ook voor een nieuwsbericht lijkt het me niet geschikt. Vrijwel alles op nieuwsgebied dat erover te zeggen is, is al gebeurd in het oorspronkelijke bericht. Dat de film nu te downloaden is, is leuk, maar niet dusdanig nieuwswaardig dat we er een apart bericht aan zouden moeten besteden.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De betreffende submit is omwille van wat Inge hierboven aangeeft, op 19 mei tot nieuwslink verwerkt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.