Mambo php shop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Ik heb dit probleem ook al op de nederlandse joomla community geplaatst maar dat mocht niet baten.

Dus nu mijn vraag of iemand mij met dit probleem kan helpen.

Ik plaats tevens even de link naar de desbetreffende post op dat forum.

Linkje

Ik zit dus met een bepaald weergave probleem en weet echt niet hoe ik het moet oplossen

PSN: Bellerophon-

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat is je probleem precies? Een linkje is niet echt voldoende. En wat is je site/relevante code waar het fout gaat (welke module bijv).

En wat heb je al geprobeerd, gezocht en gedaan?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:34

DataGhost

iPL dev

dit is wel heeeeeeeel erg basic. Afgezien van het feit (waarom ben ik ook zo stom te kijken) dat je kennelijk de moeite niet neemt hier een fatsoenlijke topicstart te maken lijkt het mij _HEEL ERG STUG_ dat je op google geen 'division by zero' error kan vinden 8)7
ik zou zeggen, ga eens in dat script kijken op de aangegeven regel, kijk wat er door 0 gedeeld wordt en los het op. Ook moet je niet opgeven met zoeken als op die regel niks staat, soms wijkt het regelnummer een beetje af.
verder staat je topic in het verkeerde subforum, lijkt me. php is niet bepaald clientside

Het antwoord op de enige vraag die in je TS staat trouwens:
Dus nu mijn vraag of iemand mij met dit probleem kan helpen.
Vast wel. Als je daadwerkelijk hulp wilt raad ik je aan je vraag anders te stellen. Ook zou ik dan eerst even het volgende topic doornemen :) Waar hoort mijn topic?

[ Voor 48% gewijzigd door DataGhost op 25-05-2006 11:19 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

het is een beetje third party software en een beetje onduidelijke vraag vind ik

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.