DVD brander voor een Acer Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12-2025
Weet iemand toevallig waar je DVD branders kunt kopen voor een Acer Travelmate 630? Ik heb al eens rondgekeken maar tot nu toe kom ik overal externe branders tegen, en eigenlijks zoek ik een interne brander. Bovendien is vrijwel de hele markt gebaseerd op branders voor niet-laptops. Iemand een suggestie?

[ Voor 15% gewijzigd door -W0kk3L- op 25-05-2006 09:39 ]

Verwijderd

Kijk een bij informatique. Hebben ze interne slimline dvd branders zo op voorraad

• -W0kk3L-
Thnx... zijn slimline producten bruikbaar voor alle typen laptops? Ik zie op die site wel wat slimline producten staan, maar kunnen die zonder problemen in een Acer?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

-W0kk3L- schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:42:
Thnx... zijn slimline producten bruikbaar voor alle typen laptops? Ik zie op die site wel wat slimline producten staan, maar kunnen die zonder problemen in een Acer?
Acer gebruikt (zeker in de recente systemen) gewoon standaard drives. Dus je kunt er zo een slimline fikker inzetten.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de NEC slimlinefikker, pricewatch: Nec ND-7550 8x (Dual-Layer, Slimline, Zwart)
Die dingen zijn helemaal zo duur niet meer.

• -W0kk3L-
Mijn dank is groot. Ik ga mijn vrouwtje blij maken met een nieuwe DVD brander ;)