Thuiswerken.

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
Hallo mensen!

Ik moet voor m'n studie vandaag en morgen iets afmaken maar hiervoor heb ik een bestand nodig van het netwerkt van mijn stageorganisatie... Nou heb ik net windows opnieuw geinstalleerd en heb ik problemen met het thuiswerken via CITRIX. Op de site van telewerken kom ik niet verder (er wordt gevraagd naar een programma om .asp bestanden te openen...?) Nouja, wil iemand a.u.b. de moeite nemen om even de link te volgen en me verder te helpen, pleasse??? Waarschijnlijk is het niet zo ingewikkeld...

https://telewerken.denkbr...frameXP/default/login.asp

• Noordamski
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-07 23:00

Noordamski

yibbedi yibbeda

ik krijg gewoon een inlogscherm. En dan moet ik inloggen. Dat is niet goed?

If you can't convince them with facts, dazzle them with bullshit

• Nander
Hmmmm.... ja, na het klikken op 'desktop'?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heb je de Citrix client geinstalleerd? Er staat een linkje op het loginscherm.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Nander
Sh*t, dom van me... Jullie komen natuurlijk niet verder dan dit.... Hmmm... Ik weet dus niet of ik een client moet installeren, alles gaat via de site... Wat ik nog van vroegere clients weet is dat je lokaal van alles moest configureren, hier is dat niet zo. Iemand enig idee welk progje ik moet installeren??

P.s. waar staat een link?

• Nander
Heb inmiddels de citrix metaframe client geinstelleerd, maar kom nog steeds niet verder. Op de site staat een link naar een .asp bestand maar deze kan hij dus niet openen... Kent iemand dit systeem???

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-07 20:54
Niet gehinderd door enige kennis van jullie situatie geef ik een antwoord :)

Voor zover ik weet moet je bij elke Citrix connectie een lokale Citrix client installeren.
Als deze link niet op de inlogpagina staat, kan je deze downloaden bij Citrix zelf.
(Download - Clients)

edit: moet toch eens sneller leren typen :|

[ Voor 9% gewijzigd door treslem op 25-05-2006 09:17 ]

La dolce vita - non farmi ridere

• Nander
Tnx treslem voor je inlevingsvermogen ;)

Waarschijnlijk kan niemand me helpen :'( zonder voorkennins... Nouja, die client werkt dus niet (advanced gateway client). Vrees dat ik maar es een andere besteding voor m'n twee vrije dagen moet gaan zoeken. Wel balen, zet ik me er eindelijk es toe wat aan de studie te doen... en dan dit!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-07 22:28

DataGhost

iPL dev

Misschien kan je de mensen bellen die het hele systeem geinstalleerd hebben, die zullen ongetwijfeld meer kennis hebben van hun eigen systeem dan een stel tweakers dat met een zeer beknopte topicstart een antwoord moet gaan geven. Het eerste waar ik aan denk is dat het mimetype van die asp-pagina fout staat, al dan niet opzettelijk, en dat jij iets op je pc moet instellen wat dat mimetype accepteert. Wie weet is het niet opzettelijk en dan zal je dat de mensen aan de andere kant duidelijk moeten maken.

[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 25-05-2006 09:35 . Reden: paar woorden vergeten levert onzin op 8)7 ]

• Nander
Daar heb je 100% gelijk in, alleen is iedereen pleite tot maandag. Wordt doorgeschakeld naar een bandje van de getronics helpdest, frustrating.. Echt lauwtjes! Ik weet er idd nagenoeg niets van en daarom kan ik jullie niet helpen om mij verder te helpen... Nouja, tnx voor alle reacties tot zo ver in ieder geval!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 19:56

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Zoals ik het lees zit je nog steeds met het ASP bestand in de maag.

Je moet de Citrix Metframe Web Client installeren. in de laatste release zit hij volgens mij ook in de normale client, maar hij is ook apart te downloaden
In je browser moet je aangeven bij het aanklikken van het ASP bestand dat hij die moet openen met de Citix Metaframe Web Client. Daarna zou het toch perfect moeten werken.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Nander schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:28:
Nouja, die client werkt dus niet (advanced gateway client)
Je moet de normale webclient hebben om connectie te maken naar een Citrix XP NFuse pagine.
Deinstalleer de advanced client, en installeerde de nieuwste webclient:
http://download2.citrix.c.../ica/client9.2/ica32t.exe

Zorg dat je schrijfrechten hebt in de registry van je pc op de volgende key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\MSLicensing\Store

(oftewel, zorg dat je local admin bent).

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 08:39
Dit mag je de volgende keer via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Topic Report melden, of gewoon helemaal niet. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door pasta op 26-05-2006 20:09 ]

Verwijderd

ik zie dat je het nu verandert hebt, maar misschien had hij het nog niet gezien en daarom geen bedankje gegeven vrolijk vriend :P
Pagina: 1