Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Palm] ongewild gedeeltelijke sync kalender

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft een Tungsten C met het de hele zakelijke agenda van m'n vriendin erop. Ze synct regelmatig met palm desktop, en al haar info staat dus veilig op haar laptop. We zijn laatst 6 maanden weg geweest en de palm was dood toen we terug kwamen. Na opladen bleek hij leeg, en hebben we 'm in de cradle gestopt en gesynct met custom settings 'desktop overwrites handheld'.

Alle informatie lijkt op de palm te staan, contacts, foto's etc.. zelfs alle herhalende afspraken staan in de agenda. Alle andere afspraken echter niet.

Wat heb ik geprobeerd:
- hard reset & nieuwe sync
- datum palm in het verleden zetten zodat afspraken vd computer in de toekomst lijken te liggen
- klooien met de computerdatum om dezelfde reden
- alleen kalender syncen
- syncen met optie 'synchronise files' ipv 'desktop overwrites handheld'

allemaal zonder enig resultaat. De computer geeft geen foutmelding, de log zegt dat de sync OK verlopen is, ook voor 'datebook'.

Ze heeft absoluut geen software veranderd sinds lang geleden. Met de huidige configuratie heeft het altijd gewerkt. Dat is het rare.

Btw: computer noemt het calendar, palm noemt het datebook.

PS zit hier op 9 uur tijdsverschil, dus excuses als ik niet direct kan reageren

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 05:44 ]

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Een tip voor de zekerheid; check even of je in de palm calendar wel alle afspraken laat zien, dus niet alleen de personal of buisness afspraken bijvoorbeeld, deze optie kan je vinden bij options->display options->show category list (op mijn TX tenminste). Verder is er een stuk meer Palm kennis op het forum van www.palmclub.nl te vinden, waar ik zelf ook actief ben, stel je vraag daar nog eens!

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!