Hallo, Mijn Spec's
A8N32 SLI Deluxe Bios 1205 Nforce 6.85 drivers
Amd Athlon 64 3700+ SD
EVGA 7800 GT CO
2Gig corsair twinx 3200C2
2x Raptor 36GB Raid0
Zalman 9500 LED
2x Nexus 120mm fans
1x 80mm coolemarster fan
Sunbeamtech NUOO 550Watt SLI
Windows XP Professional SP2 + alle updates
Het volgende probleem, Windows start gewoon normaal op, ik kan ook gewoon dingen doen in windows, maar naar een tijdje start ie gewoon zomaar uit het niets opnieuw op, ik krijg geen blauw scherm ofzo..eerst deed hij dat niet. nu wel ineens.
In de bios heb ik alle mogelijke dingen al uit gezet dat heb ik gelezen hier, zoals USB legacy, game/audio/midi poort, wake on by lan, pc speaker niet aangesloten, nvidia armor/firewall opslag toestanden niet geinstalleerd enz...ik sta op het punt om Win opnieuw te installeren..maar misschien heeft iemand nog een suggestie.
Mvg Patrick
A8N32 SLI Deluxe Bios 1205 Nforce 6.85 drivers
Amd Athlon 64 3700+ SD
EVGA 7800 GT CO
2Gig corsair twinx 3200C2
2x Raptor 36GB Raid0
Zalman 9500 LED
2x Nexus 120mm fans
1x 80mm coolemarster fan
Sunbeamtech NUOO 550Watt SLI
Windows XP Professional SP2 + alle updates
Het volgende probleem, Windows start gewoon normaal op, ik kan ook gewoon dingen doen in windows, maar naar een tijdje start ie gewoon zomaar uit het niets opnieuw op, ik krijg geen blauw scherm ofzo..eerst deed hij dat niet. nu wel ineens.
In de bios heb ik alle mogelijke dingen al uit gezet dat heb ik gelezen hier, zoals USB legacy, game/audio/midi poort, wake on by lan, pc speaker niet aangesloten, nvidia armor/firewall opslag toestanden niet geinstalleerd enz...ik sta op het punt om Win opnieuw te installeren..maar misschien heeft iemand nog een suggestie.
Mvg Patrick