Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik heb een grotere SD kaart gekocht, en heb gewoon alles gekopieerd van de oude naar de nieuwe SD-kaart. Nou start TomTom 5 wel op, maar hij roept dat er geen kaart(map) aanwezig is. De folder met de kaart(map) is gewoon keurig geinstalleerd.

Nou is het een koud kunstje om de boel opnieuw te installeren, maar dan ben ik mijn pois, locaties en andere instellingen kwijt, dat was in ieder geval de vorige keer zo. is er een manier om zonder de kaart(map) opnieuw te installeren de boel draaiende te krijgen? of is er een mogelijkheid al je instellingen te behouden als je gewoon dezelfde kaart eroverheen installeert?

Het gaat om TomTom 5 op een Ipaq 1940

[ Voor 3% gewijzigd door pianoman op 25-05-2006 11:43 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Die POIs etc zijn losse files. Ik geloof dat de FAQ vermeld welke (.ov2 files voor POI uit m'n hoofd). Als je dat opzoekt, die apart bewaart, en daarna terugzet, dan zou je je instellingen terug moeten hebben.

Het is overigens handig om in dit soort topics het over SD kaarten of Benelux kaarten te hebben. "Kaart" zonder verdere aanduiding is niet erg duidelijk.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• pianoman
welke faq bedoel je? op tomtom.com kon ik niks vinden. De poi kan je inderdaad nog vrij eenvoudig terugzetten, maar het gaat vooral om de locaties die je zelf hebt ingevoerd

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ik zou maandag even moeten kijken om zeker te zijn, maar hebben die files geen recente modification times? Dan hoef je niet eens in de FAQ te kijken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• pianoman
Ik ben er al achter, heb gisteren toch maar geprobeerd de zelfde kaart eroverheen te installeren, en heb toen alle kleine bestanden (<1 MB) er weer overheen gekopieerd. De kaart wordt nu gewoon herkend, en al mijn oude adressen etc. staan er nog in.