Ik ben op zoek naar een nieuwe harddisk mp3 speler, die goed overweg kan met audioboeken, dus als ik de player halverwege een bestand uitzet, moet hij de volgende keer weer verdergaan vanaf dat punt. Ik heb al alle sites van fabrikanten gelezen, maar deze functie wordt nooit genoemd. verder gebruik ik hem als harddisk.
Ik heb nu een Creative muvo TX 1GB, bevalt goed, maar heeft te weinig geheugen
Wat ik verder zoek is:
- 4 gb of meer opslag
- minimaal 10 uur op accu (liefst veel meer, de creative haalt 18 uur op een AAA batterij)
- standaard removable storage interface naar pc, geen speciale programmas om muziek op de player te zetten.
Mooi meegenomen, maar niet echt belangrijk:
- verwisselbare accu/battery pack voor meer stroom.
- USB host voor digitale camera. (heb genoeg aan CF liggen, maar misschien kan het handig zijn voor vakantie)
prijs, kan me eigenlijk niet zoveel schelen, voor de juiste player.
iemand suggesties?
Ook info welke niet te nemen wordt gewaardeerd.
Ik heb nu een Creative muvo TX 1GB, bevalt goed, maar heeft te weinig geheugen
Wat ik verder zoek is:
- 4 gb of meer opslag
- minimaal 10 uur op accu (liefst veel meer, de creative haalt 18 uur op een AAA batterij)
- standaard removable storage interface naar pc, geen speciale programmas om muziek op de player te zetten.
Mooi meegenomen, maar niet echt belangrijk:
- verwisselbare accu/battery pack voor meer stroom.
- USB host voor digitale camera. (heb genoeg aan CF liggen, maar misschien kan het handig zijn voor vakantie)
prijs, kan me eigenlijk niet zoveel schelen, voor de juiste player.
iemand suggesties?
Ook info welke niet te nemen wordt gewaardeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Marc H op 24-05-2006 22:08 . Reden: prijsindicatie bijgezet ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.