Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:44

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe harddisk mp3 speler, die goed overweg kan met audioboeken, dus als ik de player halverwege een bestand uitzet, moet hij de volgende keer weer verdergaan vanaf dat punt. Ik heb al alle sites van fabrikanten gelezen, maar deze functie wordt nooit genoemd. verder gebruik ik hem als harddisk.
Ik heb nu een Creative muvo TX 1GB, bevalt goed, maar heeft te weinig geheugen :(

Wat ik verder zoek is:
- 4 gb of meer opslag
- minimaal 10 uur op accu (liefst veel meer, de creative haalt 18 uur op een AAA batterij)
- standaard removable storage interface naar pc, geen speciale programmas om muziek op de player te zetten.

Mooi meegenomen, maar niet echt belangrijk:
- verwisselbare accu/battery pack voor meer stroom.
- USB host voor digitale camera. (heb genoeg aan CF liggen, maar misschien kan het handig zijn voor vakantie)

prijs, kan me eigenlijk niet zoveel schelen, voor de juiste player. :)

iemand suggesties?
Ook info welke niet te nemen wordt gewaardeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc H op 24-05-2006 22:08 . Reden: prijsindicatie bijgezet ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Bekijk Iaudio is:
http://global.cowon.com/
Staan een paar goede bij. Heb zelf de G3. 512MB doet makkelijk meer dan 20 uur op 1 aa batterij.
Ook kan je hem instellen dat hij als je hem weer aanzet op de plek begint waar je hem uit hebt gedaan.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat voor codec heeft zon audiobook? De Gmini 40x serie heeft in ieder geval een resumefunctie.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:44

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
De codec is gewoon mp3.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Als je een speler moet hebben die een mp3 kan resumen en dergelijke, kan je eigenlijk elke speler nemen :D. Elke speler van tegenwoordig onthoud waar die is gebleven dus ... :X

Patient gamer

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

iPod heeft ook speciale audio-book functie, maar helaas wel iTunes of andere software nodig ....

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Nou....Als je rockbox gebruikt hoeft het niet. Maarja je kan niet zonder iets te doen dat doen nee.

Patient gamer

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

blmp schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:26:
Nou....Als je rockbox gebruikt hoeft het niet. Maarja je kan niet zonder iets te doen dat doen nee.
that's true maar Rockbox is nou niet je van het vind ik zelf... :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Spelers van iAudio hebben in ieder geval een bookmark-functie, waarmee je ergens in een bestand een punt aan kunt geven waar je meteen naartoe kunt gaan.
Met jouw eisen zou je kunnen kijken naar de iAudio 6 (4GB) of X5 (20-60GB). Beide met USB-host.

Hangt alleen wel af van het formaat van je audioboeken. Het Audible-formaat ondersteunen ze niet. MP3 is natuurlijk geen probleem.
Pagina: 1