Wederom een maf probleem, bij mijn taskmanager staat dat mijn CPU ussage tussen de 70 en de 80% schommelt zonder dat ik iets draai behalve de standaard dingen als mijn virusscan (norton antivirus) en msn. Ik merkte maandag dat mijn systeem ineens veel trager geworden was maar had niet door waarom. Nu kom ik erachter dat mijn CPU overtoeren aan het draaien is zonder dat ik iets opstart; er is ook niets bij de taskmanager dat CPU gebruik aangeeft. Heb al mijn virusupdates gedraaid en gescand, registry is schoon, adaware gedraaid maar niets... Toch een virus? Lijkt me onwaarschijnlijk daar ik de afgelopen week bija niet op internet ben geweest en niets heb binnengehaald. (maar kan natuurlijk altijd gebeuren)
Zijn er tools in windows die verder gaan dan de taskmanager zodat ik kan zien wat in godesnaam mijn processorkracht opeet?
Wie helpt mij?
letwel: zondag avond werkte alles perfect, ik sluit af, maandag ochtend > systeem traag
in taskmanager staat dus niet wat die processor kracht gebruikt
Specs:
AMD 64 3500+
Asus A8V deluxe
1 gig ram
Zijn er tools in windows die verder gaan dan de taskmanager zodat ik kan zien wat in godesnaam mijn processorkracht opeet?
Wie helpt mij?
letwel: zondag avond werkte alles perfect, ik sluit af, maandag ochtend > systeem traag
in taskmanager staat dus niet wat die processor kracht gebruikt
Specs:
AMD 64 3500+
Asus A8V deluxe
1 gig ram
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 21:41 ]