Toon posts:

Domein weggehaald; kan XP niet meer starten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?

Heb net een laptop van de zaak en wilde thuis effe wat spulletjes van m'n eigen network op deze laptop zetten. Ik dus even m'n eigen Netwerkgroep bij computernaam gezet waardoor het bestaande domein (van de zaak) vanzelf verdween. Daarna effe opnieuw laptop starten: enne.... voila ik kan dus niet meer inloggen. Ze hebben het bovendien zodanig ingesteld (beveiligd?) dat ik geen domein kan invullen. En enkel m'n inlogcode en wachtwoord kent ie niet.

Ik geneer me dood om bij m'n eigen systeembeheerder langs te gaan, dus weet iemand hoe dit kan worden verholpen.

Kan ik bijvoorbeeld inloggen waarbij ik m'n inlognaam laat voorafgaan door de domeinaam (die ik gelukkig nog wel weet) en zo ja, wat is dan de syntax?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02

BCC

Je laptop authenticate tegen het Domein, wat nu niet meer bereikbaar is. Als je lokaal geen account hebt en je hebt niet het locale admin wachtwoord, dan kun je niet veel.

Heb je al geprobeerd in te loggen met je normale login en dan op (deze computer) ipv DOMEINNAAM ?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aarts,

Deze vraag is in Windows Clients al erg vaak voorbij gekomen met de daarbij enige geldende oplossing (met gebak naar je systeembeheerder gaan en die lief aankijken :P) :)

Dit topic heeft dan ook niet zo heel veel nut en toont ook wel een beetje heel erg aan dat je zelf weinig hebt gedaan om aan je topic te beginnen :)

Dit topic is gesloten.