Mio A701 vs Qtek S200 - Ervaringen en discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe telefoon. Of beter gezegd, een PDA. Totaal onbekend met het PDA principe ben ik het wereldwijde web op gegaan voor informatie en gebruikerservaringen en de volgende twee toestellen zijn daar uit gekomen. Nu heb ik een aantal eisen (al een keer genoemd in het S200 topic) en een aantal vragen. Ik denk dat er misschien nog wel een aantal mensen zijn die hier baat van kunnen hebben :) . Zo niet, dan vraag ik alsnog om jullie hulp. Technisch gezien heb ik wel aardig wat kennis op kunnen doen, hieronder wat belangrijke verschillen en/of daarbij mijn vragen.

- De S200 zijn processor is wat langzamer als de A701 zijn processor (TI 200Mhz vs Intel 520Mhz). Nu is dat een beetje appels met peren vergelijken, maar ook de reviews vertellen dat de S200 moeite heeft om veel dingen in Windows CE 5.0 tegelijk te draaien en af te sluiten.

- Tri-band van de A701 tegen de Quad-band van de S200 maakt me niets uit.

- Het is wel jammer dat de S200 qua connectie mogelijkheden erg veel beter is als de A701 (EDGE, USB 2.0, WiFi, IRDA) maar de A701 heeft weer directe GPS mogelijkheden (waarbij je voor de S200 zou moeten betalen voor een GPS ontvanger). Nu is dit minder belangrijk aangezien ik geen auto heb (nog niet), maar toch. Tweakers moeten vooruit denken :Y) !

- De camera van de S200 is beter (2MP vs 1.3MP) en nu zul je zeggen, voor foto's koop je een digicam of SLR (8> ! En dat ben ik 100 procent met je eens. Maar op mijn studie maak ik veel foto's, ook van kleine dingetjes zo nu en dan (ontwerpstudie) en ik heb niet altijd mijn camera bij. Mijn telefoon wel! En als die dan best scherpe foto's maakt is dat als backup erg fijn meegenomen!

- De S200 heeft 64MB Ram en 128MB ROM, bij de A701 is dat andersom. Wat voor conclusies kan ik hieruit trekken? Dat de S200 meer ruimte heeft voor zn programma's en de A701 meer werkgeheugen (en daarmee betere multitasking?) heeft?

- Opslag is bij beide uitbreidbaar, geen probleem :) ! Ook de batterijduur en het scherm komen ongeveer overeen. De S200 is wel een stuk lichter.

Nu heb ik zelf een PC en een Laptop en zie ik mezelf niet perse van WiFi / EDGE gebruik maken. Maar hoe handig werkt dat nou? Je moet er ook nog eens voor betalen en voor GPS navigatie niet (en navigeren kan je niet met je pc, internetten wel) :) . Verder is het besturingsysteem hetzelfde, maar zit er bij de S200 wel veel meer extra software. Maar de SirfStar III chip in de Mio schijnt echt heel goed te zijn :9 !

Ik weet dat het veel tekst is geworden :/ ... maar ik zoek ook niet op alle vragen in 1 keer een antwoord. Ik ben gewoon wat in de war van de keuze en wil het eigenlijk meteen goed doen :X !

Alvast bedankt, ik hoor het wel :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawnmower
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 12:02

lawnmower

Elvis lives..

Toevallig verkeer ik zo ongeveer in dezelfde situatie als jij. Ik kan je dus ook niet helpen, maar ben benieuwd welke voor en tegens / argumenten er aangedragen worden, die ik wellicht ook kan toepassen op andere toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Jammer dat er niemand is van de S200 of de A701 die een beetje wil helpen :) . Ik neig zelf meer naar de A701 door de snellere processor en de GPS. Internet heb ik mn pc en laptop voor en heb ik al die tijd ook zonder gekund.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cpu in de S200 werkt beter samen met WM5. Dus rondom die snelheid zit het wel goed.
Verder vind ik een groot voordeel van de S200 dat ie zo lekker compact is. Past mooi in de zak of in de riemhoes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let erop dat de S200 een 200Mhz dual core processor heeft die beter presteert (lees: net iets minder goed als de 520Mhz van intel) dan bijv. een Samsung 200 Mhz processor die in de Acer N30 zit.
Als daadwerkelijk meetellend pluspunt van de A701 zou ik de processorsnelheid niet meerekenen. Naar mijn mening kan je je het beste bezig houden met óf GPS óf WiFi

Als je veel onderweg bent is een A701 erg handig. Houd je er ook wel van om 's avonds in bed nog even snel de laatste GoT-posts of 's ochtends vroeg voordat je naar je werk gaat nog even snel het nieuws of filemeldingen wilt bekijken is WiFi een zeer handige feature. Ik heb nu een Acer N311 en ik kan zeggen dat WiFi erg handig is. Zowel fun (gedeelde documenten van de buren bekijken ;) ) als gebruiksgemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gaan voor de S200. Volgens mij is hij even snel en een losse GPS ontvanger erbij is makkelijker en handiger dan een losse WIFI SD kaartje. Dat laatste heb ik liever geintegreerd. Het enige grote nadeel aan de S200 is maar 64 MB wat erg snel volzit. Als je nog even de tijd hebt zou ik wachten op de MDA Vario 2 (9600) of de HTC Trinity als je perse zonder keyboard wilt. De Trinity heeft volgens de laatste berichten wifi en GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik kan niet zo lang wachten, dan moet ik mijn abbonoment verlengen met mijn huidige telefoon (en daar heb ik geen goesting voor :Z ). Voor 15 juni moet ik de knoop doorhakken :) . Maar weet je wat het is, een losse GPS ontvanger kost weer 100 euro voor een degelijke variant. En die is dan waarschijnlijk nog niet eens zo goed als die SirfStar chip (toch?). Plus moet je 2 dingen meeslepen i.p.v. één. En een WiFI abbo kost geld, terwijl mijn internet me niets kost ... hmmm. En GPS kan dus niet op de computer, maar internet wel. Ik hang nog steeds naar de Mio denk ik.

En in de avond in bed zet ik mn laptop wel op schoot ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Maar wat wil je verder dan met de telefoon doen? Ik bedoel je hebt geen auto, dus geen GPS nodig. Je hebt geen Wifi/Edge/GPRS nodig omdat je liever internet op computer/laptop. Dus waar ga je hem wel voor gebruiken? Als we dat weten kunnnen we je wellicht beter advies geven.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Je pakt me inderdaad op wat punten Hoedje. Maar ik moet bekennen dat ik de hebben-factor ook laat meetellen. Maar om serieus op je post in te gaan --> ik wil het toestel vooral gebruiken als communicatiemiddel, telefoon, sms, mms, mail, etc. Maar voor dat ene woordje mail betaal ik dan wel 10 euro per maand (de wifi gerelateerde kosten bij de S200 en telfort combinatie).

Verder moet ik zo nu en dan wel een route opzoeken, hetzij met de auto (ik rijd wel auto, maar heb er zelf geen in het bezit) of op de fiets/voet. Het lijkt me ook gewoon makkelijk als ik iets niet weet te vinden. Eigenlijk zoek ik een combinatie (misschien die Trinity dus) ... dus ik ben op zoek naar "Cafe de Hoed" en zoek het adres via de WiFi op, daarna voer ik dat in de GPS in en krijg een route.

Maar misschien moet ik het relativeren voor mezelf en beseffen dat dat niet nodig is. En zowel, dan kan ik denk ik juist weer beter gaan voor de S200 omdat een GPS ontvanger (een Adapt 500 bijvoorbeeld) makkelijk gekocht is. Een SDIO WiFi kaartje schijnt duurder/moeilijker aan te komen zijn (plus verlies je dan de optie voor de extra SD-Kaart oplslag).

Ik ben gewoon erg aan het twijfelen. Met mijn abbonoment is de S200 gratis en de Mio kost eenmalig 50 euro. Maar ik denk dat ik de keuze daar niet op moet baseren.

Dit soort dingen gaan er dus een beetje rond door mijn hoofd. Kan iemand met trouwens nog vertellen hoe het hiermee zit (of ik dat goed had begrepen) -->
- De S200 heeft 64MB Ram en 128MB ROM, bij de A701 is dat andersom. Wat voor conclusies kan ik hieruit trekken? Dat de S200 meer ruimte heeft voor zn programma's en de A701 meer werkgeheugen (en daarmee betere multitasking?) heeft?
Ik zal eens even zoeken of ik de prijs van een SDIO kaartje (een goede, want de WiFi ontvangst moet wel goed zijn, kan vinden). Ow hey ... dat brengt me ineens op een punt ... WiFi ontvangst van de S200! Op de uni en thuis heb ik wireless, maar daar heb ik respectievelijk ook mijn laptop en desktop. Hmm dit zet dingen in een wat ander daglicht. Want als ik nou bij een access point van de stad (Eindhoven) in bereik kom, krijg ik een KPN intro pagina en moet je via SMS betalen om door de "firewall" gelaten te worden. En om nou te gokken dat ik overal wel een onbeveiligd netwerkje kan vinden, hmm.

Dan blifjt er natuurlijk altijd EDGE over via het telefoonnetwerk (en ik neem aan dat dat bij de 10 euro per maand zit inbegrepen?), maar dat is een stuk langzamer als WiFi als ik het goed begrijp.

Jippie, het wordt er allemaal niet veel duidelijk op voor mezelf :| !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ok, ik zal dan even het lijstje uit de startpost doornemen:
marzzman schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:47:
- De S200 zijn processor is wat langzamer als de A701 zijn processor (TI 200Mhz vs Intel 520Mhz). Nu is dat een beetje appels met peren vergelijken, maar ook de reviews vertellen dat de S200 moeite heeft om veel dingen in Windows CE 5.0 tegelijk te draaien en af te sluiten.
Dat valt me alles mee, ik kwam van een 416 mhz Magician, en ik had me al op het ergste voorbereid. De S200 draait alles eigenlijk heel soepel, alleen soms bij het doen van zware dingen is het handig om alles even af te sluiten of licht te overclocken. Maar dat is echt alleen bij hoge resolutie filmpjes, Skype etc. Dus bij normaal gebruik, spelletjes, muziek luisteren, normale resolutie filmpjes, agenda, die dingen multitasken gaat alles echt soepel.
- Het is wel jammer dat de S200 qua connectie mogelijkheden erg veel beter is als de A701 (EDGE, USB 2.0, WiFi, IRDA) maar de A701 heeft weer directe GPS mogelijkheden (waarbij je voor de S200 zou moeten betalen voor een GPS ontvanger). Nu is dit minder belangrijk aangezien ik geen auto heb (nog niet), maar toch. Tweakers moeten vooruit denken :Y) !
GPS kun je natuurlijk alsnog middels bluetooth kopen, als ik dan lees dat de Mio 50 euro duurder is, dan compenseert dat elkaar mooi. Ik krijg het idee als ik het topic lees van de Mio dat de Qtek iets stabieler is, daarnaast is de stylus wel stevig :P. Maar ingebouwde GPS is wel handig. Maar als je het toch niet gebruikt dan is EDGE i.c.m. een 1 GB bundel bij Telfort wel heel interessant. EDGE is namelijk erg fijn en kun je gebruiken tijdens de lange busreis om een beetje te Gotten met Opera etc.
- De camera van de S200 is beter (2MP vs 1.3MP) en nu zul je zeggen, voor foto's koop je een digicam of SLR (8> ! En dat ben ik 100 procent met je eens. Maar op mijn studie maak ik veel foto's, ook van kleine dingetjes zo nu en dan (ontwerpstudie) en ik heb niet altijd mijn camera bij. Mijn telefoon wel! En als die dan best scherpe foto's maakt is dat als backup erg fijn meegenomen!
Het is idd. geen digicam, maar de camera maakt echt goede foto's en de macro modus is ook handig!
Dat lijkt me gewoon een foutje bij de specs.
- Opslag is bij beide uitbreidbaar, geen probleem :) ! Ook de batterijduur en het scherm komen ongeveer overeen. De S200 is wel een stuk lichter.
De S200 zal veel langer doen met de batterij, omdat de processor veel energiezuiniger is dan de Intel. Er staat namelijk wel iets tegenover het snelheidsverlies! Daarnaast is de Mitac groter en zwaarder, en je moet em toch steeds in je zak stoppen (tenminste dat doe ik), dus houdt daar rekening mee.
Nu heb ik zelf een PC en een Laptop en zie ik mezelf niet perse van WiFi / EDGE gebruik maken. Maar hoe handig werkt dat nou? Je moet er ook nog eens voor betalen en voor GPS navigatie niet (en navigeren kan je niet met je pc, internetten wel) :) . Verder is het besturingsysteem hetzelfde, maar zit er bij de S200 wel veel meer extra software. Maar de SirfStar III chip in de Mio schijnt echt heel goed te zijn :9 !
Die software zou ik niet echt op letten, dat kun je immers ook zelf kopen/downloaden en installeren. EDGE met databundel bij Telfort is geweldig. Je hebt namelijk snel genoeg internet voor een telefoon en je kunt m.b.v. Opera vrijwel alle internetsites bezoeken. Daarnaast kun je filmpjes en geluid streamen of downloaden en daarna afspelen.

Je leest het wel, ik zou gaan voor de Qtek. Dit heeft voornamelijk te maken met het gewicht en de grote van de telefoon. Ik zie bijv. meer in het altijd hebben van een Wifi of EDGE verbindingsmogelijkheid dan het altijd hebben van GPS. Immers als jij gaat fietsen of autorijden dan kun je die altijd even erbij pakken, maar dan hoef je hem niet altijd mee te zeulen. Daarnaast is de Qtek gewoon een heel mooi produkt, het voelt heel af (t.o.v. de M500), en je hebt bijv. meer hardbuttons dan de Mitac, waardoor je volledig one-handed de telefoon kan gebruiken, zonder steeds de stylus te hoeven pakken. Dat zijn van die hele kleine, maar bijzonder prettige dingetjes. Maar de Mitac is ook een mooie telefoon, maar is naar mijn mening vooral een telefoon voor mensen die graag een navigatiesysteem willen hebben en dat handig is verpakt met een telefoon erbij, maar als navigeren niet zó belangrijk is...

Succes met je keuze!

Ik heb zelf verder geen ervaring met de Mitac, maar ik volg wel het topic. Daarnaast heb ik zelf sinds kort de M600 (de Orange versie van de Qtek S200).
Dan blifjt er natuurlijk altijd EDGE over via het telefoonnetwerk (en ik neem aan dat dat bij de 10 euro per maand zit inbegrepen?), maar dat is een stuk langzamer als WiFi als ik het goed begrijp.
Dat is die 10 euro per maand. Dat is snel zat om te kunnen browsen etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 26-05-2006 19:19 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ikzelf heb een A701 en ben daar super tevreden over. Het enige nadeel (wat ikzelf ondervind) is dat het typen van tekst niet zo handig is met dat pennetje op dat veel te kleine toetsenbord op het scherm. Dus als je veel tekst invoerd...
Wat betreft de GPS, niets is zo fijn als hij in de PDA is ingebouwd, anders zit je nog met 2 zaken te "slepen" en is er weer een pil leeg is...
De camera maakt mooie en duidelijke foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag voor de S200 gekozen, volgende week krijg ik hem in huis. De reden dat ik voor de s200 koos is het Wifi, ik wil ook wel GPS gaan gebruiken. Maar dacht dat als ik dat wil dan staat dan van te voren vast en kan ik er rekening mee houden dat ik die gps module mee moet nemen. Maar van Wifi verwacht ik dat ik het spontaner en meer ga gebruiken daarom dus wel wifi geintegreerd en geen gps (beide was natuurlijk het beste maarja).

Ik ben wel nog op zoek naar een goede gps module. En een goede SD kaart, misschien dat iemand een linkje heeft over wat hier goede van zijn?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Ik zit met 't zelfde (luxe) probleem.
Feit is wel dat ik een eigen auto heb en vaak wel eens naartoe rijdt :P nu heb ik die GPS niet echt heel vaak nodig, maar ik vind 't wel leuk hebben, ook omdat ik vaak met m'n oldtimer brommer toerritten rijd en je dan niet ff makkelijk als in een auto een routekaart kan pakken.
Met dat WiFi, kan ik dan bv bij ons op school op ons draadloze netwerk normaal internetten? Ben nog een beetje n00bie kwa termen enzo, bv EDGE, dat is toch meer een soort van "opgevoerde" gprs?
En zo'n bluetooth GPS ontvanger, is dat ook een beetje "portabble", dus kan ik dat zo mee op zak nemen (stroom/voeding?)
edit: sorry voor kick, zie topicdatum nu pas }:O

[ Voor 8% gewijzigd door -tom-562 op 10-06-2006 22:23 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Kwa GPS ontvanger zou ik zeggen, bij normaal gebruik werken ze allemaal even goed, hoe meer sattelieten hoe beter, maar dat merk je enkel als je hem in gebouwen of tunnels gebruik, ik zou zeggen ga voor de goedkoopste (bluetooth)GPS ontvanger.
Voor SD-kaart, ikzelf heb een sandisk ultra II het voornaamste is de snelheid, hoe sneller hoe beter, maar met een langzame kan je perfect een mp3 afspelen. Het fijne bij de ultra is dat ze direct (zonder kaartlezer ofzo) in een USB-poort passen, en dat is super handig, je hebt dus altijd een "USB-stick" bij de hand als je gauw als je een bestandje wilt opslaan van een pc en je hoeft geen kaartlezer te kopen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:30:
ik heb vandaag voor de S200 gekozen, volgende week krijg ik hem in huis. De reden dat ik voor de s200 koos is het Wifi, ik wil ook wel GPS gaan gebruiken. Maar dacht dat als ik dat wil dan staat dan van te voren vast en kan ik er rekening mee houden dat ik die gps module mee moet nemen. Maar van Wifi verwacht ik dat ik het spontaner en meer ga gebruiken daarom dus wel wifi geintegreerd en geen gps (beide was natuurlijk het beste maarja).

Ik ben wel nog op zoek naar een goede gps module. En een goede SD kaart, misschien dat iemand een linkje heeft over wat hier goede van zijn?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
-tom- schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:23:
Met dat WiFi, kan ik dan bv bij ons op school op ons draadloze netwerk normaal internetten?
Het gaat prima, maar je moet wel erop kunnen, dus de instellingen weten. Maar ik neem aan dat het bedoelt is voor de studenten dus dat dat geen probleem zal zijn.
Ben nog een beetje n00bie kwa termen enzo, bv EDGE, dat is toch meer een soort van "opgevoerde" gprs?
Yep, dat is behoorlijk wat sneller.
En zo'n bluetooth GPS ontvanger, is dat ook een beetje "portabble", dus kan ik dat zo mee op zak nemen (stroom/voeding?)
Ja, je hebt ze kleiner dan je eigen telefoon. Daarnaast hebben ze vrijwel allemaal een batterij ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:22
Ik heb een tijdje geleden (eind maart) de S200 aangeschaft. Belangrijkste reden: het formaat. Het maakt niet uit hoeveel mooie functies er op een telefoon / PDA zitten, als hij te groot is om mee te nemen heb je er niets aan. De S200 past makkelijk in je broekzak (wel even je sleutels in een andere zak doen ;) ) Gelukkig zit het qua functionaliteiten ook goed. Is erg snel en kan er alles op doen (vooral film kijken als je vaak moet vliegen is erg handig).
Als je vooral voor de GPS zou willen gaan zou ik de Mitac nemen, anders de S200.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-tom- schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:23:
Met dat WiFi, kan ik dan bv bij ons op school op ons draadloze netwerk normaal internetten?
Het lijkt mij geen probleem, ligt ook aan de infrastructuur op je school. Over het algemeen verloopt WiFi op scholen via een open netwerk met een certificaat en een login bij het maken van een verbinding. Is volgens mij geen probleem, staat ook in het S200 topic beschreven.
Draagbaar is het zeker, de mijne doet zo'n 16-20 uur op een acculading en dat is een aardige tijd. Om even een idee te geven van de grootte van de ontvanger hieronder een foto naast de S200:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/Prophet/3.jpg

Valt erg mee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Even een reactie op twee minpunten van de A701 die sommigen hebben genoemd.

Wifi: Wifi *vreet* je batterij leeg alsof er skittles in zitten :P. Beetje internetten en je foon kan dezelfde dag weer op de lader. Lijkt mij niet erg praktisch. Mocht je het nu toch willen dan zijn er nog altijk Wifi SD kaartjes. Dan liever i.p.v. Wifi GPS ingebouwd, dan hoef je niet met externe ontvangers te kloten. Compenseert ook voor de extra afmetingen en gewicht die je met de A701 bij je draagt.

Invoer: Voor een kleine vergoeding ($10) is er SPB Full Screen Keyboard. Hiermee kun je net zo makkelijk typen als met een fysiek QWERTY toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:30:

alvast bedankt!
Deel je je ervaringen nog even met ons.... nu je de S200 aangeschaft hebt? Wil zelf een S200 of A701 aanschaffen, maar ben huiverig voor het missen van een toetsenboard.

Wat betreft een goede gps, ik ben zelf erg tevreden over de Holux GPS-slim GR236. Die is bij www.nav4all.nl te koop voor nog geen 70 euro. Ik heb hem daar gekocht en wil geen ander meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Goede tip van het formaat, ik draag m'n telefoon altijd in m'n broekzak bij me, binnenkort ff naar de stad en ff "passen" :P
Vriend van me heeft een HP PDA, met wifi, die kan bij ons gewoon op internet, dus volgens mij moet 't kunnen.
GPS ga ik denk ik vrij veel gebruiken, binnenkort wil ik gaan motorrijden, heb nu een eigen auto, rijd veel oldtimerritten enzo, en dan is het denk ik wel makkelijk om een "alles-in-een" apparaat te hebben.
Ik zit te twijfel nog steeds, maar ik heb nog 1,5/2 maanden :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Overigens, ik geloof dat het nog niet is besproken maar ik dacht er net ineens aan. De S200 heeft een WiFi mogelijkheid die op de beste prestatie-stand best wel veel energie verbruikt. Op de beste accu setting valt dit juist weer erg mee. Maar nou vraag ik me af, wanneer je gebruikt maak van GPS, hoelang gaat dan bijvoorbeeld de A701 mee? De bluetooth GPS muis die ik heb gaat ongeveer 16 uur mee op een Nokia accu zoals deze ook in de 6600/6230 ligt. Dan zou je zeggen dat de 701 toch helemaal niet lang mee kan gaan met GPS aan? :)
Pagina: 1