draadloos netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
ok, sorry ff helemaal overnieuw.

dit is het geval,

ik heb boven 1 pc met draadloze netwerk adapter

ik heb beneden 1 pc met draadloze netwerk adapter

hiertussen ligt een verbinding zonder internet.

nou is mijn vraag hoe ik tussen deze 2 pc's bestanden verzend want ze staat niet bij mijn netwerk locaties

edit:

ohjah printer staat beneden aangesloten

[ Voor 68% gewijzigd door marcelbakker7 op 24-05-2006 20:40 ]

Verwijderd

Kun je wellicht je vraag herformuleren, want ik begrijp er niks van. Eerst zeg je dat je boven draadloos internet hebt en daarna dat je een PC beneden en boven zonder internet hebt.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 21:30

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb het een paar keer gelezen en snap er geen hout van. Je hebt boven draadloos internet. En je hebt een verbinding tussen pc beneden en boven zonder internet? Wat is het nu werkt internet nu wel of niet? Tevens kan je pingen. Wat heb je zelf al gedaan. Is de kaart wel geinstalleerd etc etc etc.
Waar staat de printer? Die kan je nog steeds delen via een pc hoor (usb/lpt).
Dus kijk zelf eens naar je verhaal. Herformuleer het. Geef op wat je allemaal al hebt gedaan.En google ook eens voor de gein.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 21:30

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt het aangepast. Maar ik denk dat er genoeg te vinden is hierover.
in het kort je kan 2 draadlozen apparaten met elkaar laten communiceren door ze ad-hoc te zetten.
En voor meerdere apparaten en voor het delen van internet is een AccessPoint nodig.
Dit AP kan tevens meteen een router zijn. Of je koopt een AP zonder router/modem functionaliteit en sluit deze aan op je huidige modem.
Hier zijn al talloze topics over geweest. Dus gebruik de search even.
Het delen van een printer gaat net als in een bedraad netwerk trouwens als deze aangesloten is op een van de pc's. Anders zijn er ook oplossingen om de printer ook draadloos aan het netwerk te hangen. Google is your friend.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.