Toon posts:

Gamers PC

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik speel voornamelijk first person shooters, hoe lijkt dit systeem jullie, alle opmerkingen aanbevelingen zijn welkom:

MoBo: Asus A8R-MVP
CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+
Video: ASUS VGA RADEON EAX1900XT 512MB

box: Cool Master Stacker (Big Tower)
Voeding: Cool Power real power 450

M.v.g.

Mick

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Waarom heb je voor dat spul gekozen? Wat is je budget? Wat ga je er meer mee doen dan behalve gamen? Hoeft er geen HD etc.. in? Beetje meer info geven etc..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Meerdere Doelen?
Budget?
Onderzoek?
HDD?
DVDbrander?
Ram geheugen?

Meer onderzoek mag wel, en als je zo extreem wilt gamen, dan kan je beter op de Conroe wachten.

Laurens

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
ik ook nieuw systeem kopen maar ik wacht toch echt nog ff op de Conroe als je ziet hoeveel geld het je uiteindelijk kan schelen voor uiteindelijk een snellere PC

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:35
*zucht* wat je neerzet is zo'n beetje hetzelfde als het high-end gamesysteem op de FP, zal wel werken dus... hier kunnen we niets mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok,

buget is 1500 euro, schijf maakt niet veel uit voor de snelheid, ben alleen twee gig aan mem vergeten, verder wordt er alleen gegamed op de machine.

Laatste machine is alweer een jaar geleden, ben er dus weer een beetje uit, vandaar

Cheers,

Mick.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 19:29 ]

Verwijderd

meer inzet wordt echt verwacht
je geeft geen duidelijke reden voor wat je waarom kiest
kijk is rond in andere systeem samenstel topics
2 maanden geleden toen ik hier kwam wist ik niets van pc's

nu ben ik in staat mijn eigen pc samen te stellen

Verwijderd

Neem dat moederbord niet. Zijn veel problemen mee en werkt nog steeds bij sommige mensen niet. Een alternatief is de Asus A8R32-MVP Deluxe. Hij is iets duurder maar komt stukken beter uit de test :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:28:
ok,

buget is 1500 euro, schijf maakt niet veel uit voor de snelheid, ben alleen twee gig aan mem vergeten, verder wordt er alleen gegamed op de machine.

Laatste machine is alweer een jaar geleden, ben er dus weer een beetje uit, vandaar

Cheers,

Mick.
Lees de post van Ivrijn nog ns ;) Hier kunnen we eigenlijk niks mee. Wat wil je nou? Het gaat allemaal wel werken hoor. Wat voor specifieke vragen heb je? Lees de FAQ eerst eens door scheelt een hoop vragen van onze kant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.