allereerst, ik weet niet of ik het hier goed heb gepost maar daar komen we zo wel achter.
nou ik zat vandaag met een medestudent in de bus te praten over anime, waar we helemaal gek van zijn, en dat dat in hier in Nederland niet veel vertoond wordt(Ja Pokemon,Digimon,DBZ enzo) maar dat is maar een klein gedeelte en zeker niet het beste. Nou wilden we graag een online tv zender maken.
die dan allerlei onbekende/bekende anime laat zien.
we hebben ervaring in video,foto,php,sql en kunnen dus aardig wat gaan bereiken.
maar is er niet iets toevallig wat dit al ongeveer kan. hieronder even wat we graag willen.
*Bepaalde series afspelen op bepaalde tijd.
*soort van lijst maken wat achter elkaar gespeelt kan worden.
*Een online TV-Gids als het ware, zodat men precies kan zien wanneer wat komt.
nou ik zat vandaag met een medestudent in de bus te praten over anime, waar we helemaal gek van zijn, en dat dat in hier in Nederland niet veel vertoond wordt(Ja Pokemon,Digimon,DBZ enzo) maar dat is maar een klein gedeelte en zeker niet het beste. Nou wilden we graag een online tv zender maken.
die dan allerlei onbekende/bekende anime laat zien.
we hebben ervaring in video,foto,php,sql en kunnen dus aardig wat gaan bereiken.
maar is er niet iets toevallig wat dit al ongeveer kan. hieronder even wat we graag willen.
*Bepaalde series afspelen op bepaalde tijd.
*soort van lijst maken wat achter elkaar gespeelt kan worden.
*Een online TV-Gids als het ware, zodat men precies kan zien wanneer wat komt.