+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Knoppix CDtje en in een while loopje dev urandom er overheen schrijven ?
Verder hoeft de raid controller helemaal niets te ondersteunen, je neemt de disken gewoon loste grazen.
Verder hoeft de raid controller helemaal niets te ondersteunen, je neemt de disken gewoon loste grazen.
Ja.... da's een optie. Maar dan moet ik die knoppix cd gaan verbouwen dat dat automatisch opstart en da's een behoorlijke klus met mijn linux kennis. . Of ik moet de collega's gaan uitleggen hoe dat werkt.
Ik hou 'm in gedachten maar hoop eigenlijk dat iemand nog een makkelijker idee heeft.
Ik hou 'm in gedachten maar hoop eigenlijk dat iemand nog een makkelijker idee heeft.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Dat lijkt mij ook het handigste. Je kan voor de zekerheid de schijven ook nog even verwisselen om het nog leuker te maken.XTerm schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:40:
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Precies, de disken los aan een SCSI controller hangen, booten van flop en dan 5/6/7 keer laten rewriten.
Beetje infentief nadenkenk
Heeft verder ook weinig met PNS te maken IMHO.
Beetje infentief nadenkenk
Heeft verder ook weinig met PNS te maken IMHO.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()