Toon posts:

[ASP] Bitmap component

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor een bepaalde webapplicatie ben ik op zoek naar een ASP component, waarmee ik dynamisch (runtime) uit zowel een video bestand (AVI, MOV, MPG, Flash) als vector bestand (EPS) een thumbnail kan halen die als bitmap image wordt opgeslagen en als voorbeeld wordt getoond tijdens het browsen door een catalogus. Nu bestaan er ASP components die bijvoorbeeld de TIFF preview uit een EPS bestand kunnen halen en zijn er ASP components die het eerste (niet-zwarte) frame uit een video bestand kunnen halen. Maar misschien weet een van jullie wel een ASP component die universeel gebruikt kan worden voor alle genoemde bestandsformaten. Voor de bitmap formaten GIF, JPEG, PNG, PSD en TIFF gebruik ik Aurigma GraphicsMill 2.0. Een uitstekende multi-threading ASP component waarmee zeer uitgebreide bitmap manipulaties mogelijk zijn. En dat allemaal dynamisch.

Deze ASP component moet vanuit ASP script te benaderen zijn met de CreateObject methode van het Server object. Bovendien moet de beoogde component multi-threading ondersteunen.

Weet iemand wellicht (uit eigen ervaring) hier een component voor.

Thanks.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Hier zul je toch echt zelf naar moeten zoeken aangezien wij niet je persoonlijke zoekdesk zijn.

Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

[ Voor 4% gewijzigd door André op 24-05-2006 20:51 ]

Dit topic is gesloten.