Toon posts:

Rechten voor downloaden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zowel hier als op google niet veel wijzer geworden.

Ik heb een gebruiker "gebr1" die kan niet downlaoden (op client) en de "administrator" kan niet downloaden (op server+client) . Nou heb ik met groepen lopen kl*ten, maar ik heb het opgegeven.
Dit is de melding die ik krijg:

"This operation had been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Pleace contact your system administrator"

Het valt me ook op dat wanneer ik (als administrator) de secuirity rights van ie wil veranderen naar bijvoorbeeld "low" dan springt het na "ok" klikken automatisch weer op "high" Het schuifbalkje van "internet" kan ik wel wijzigen.

Misschien dat hier iemand het weet ?

Het is iets met rechten maar wat en waar ?

gr,

Erwin.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 17:34 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=internet explorer cancelled due to restrictions] had je nog niet gevonden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
K*t sh*t sorry idd niet gedaan doek eerst effe ik post nog wat trg.

Verwijderd

Topicstarter
Nou kom het mooie,

Ik heb op een aantal pagina's gekeken, maar daar vertellen ze om de web settings te resetten. Heb ik gedaan en hierna werkt het nog niet. Dan komen ze uit met een registry gedoe. Hier begin ik liever niet aan.

Ben er net ook achter gekomen dat wanneer je lokaal op de pc inlogt (dus zonder domein en zonder domein user) dat je dan wel kunt downloaden. Ik denk eerder dat het iets heeft te maken met rechten op het domein. Maar vraag me af wat ??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gooi alle policies er eens af dan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het echter gevonden alleen nou sta ik voor nog een klein vraagje.
idg het antwoord was:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions]
"NoHelpItemTipOfTheDay"=dword:00000001
"NoHelpItemTutorial"=dword:00000001
"NoSelectDownloadDir"=dword:00000000 <---deze waarde moet op 0 staan.

de vraag die overblijft voor mij. Stel een gebruiker klikt op de verkeerde link/website. Heeft spyware nou ook de kans om gedownload te worden en zich eigen te installeren ?

(Voor het download probleem toch bedankt voor alle hulp.)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geen idee wat dat precies doet, maar ik heb die hele subkey 'Restrictions' niet op een schone machine zonder policies.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1